logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

  PR 12.08.2022, przeczytano 244 razy

Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orion-media-group-przystepuje-do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska,396889,artykul.html

ORION MEDIA GROUP zapewnia kompleksowe działania w zakresie content marketingu i link buildingu oferując możliwość tworzenia oraz publikacji treści na kilkuset portalach własnych oraz tysiącach portali zewnętrznych.

ORION MEDIA GROUP oferuje spersonalizowaną obsługę przez zespół doświadczonych specjalistów. Pomaga swoim Partnerom w docieraniu do nowych klientów, kreowaniu wizerunku marki oraz zwiększeniu widoczności w internecie. Oferuje tworzenie treści zarówno w języku polskim jak i w innych językach europejskich.

Marketing internetowy na przestrzeni ostatnich lat rozwija się w bardzo szybkim tempie. Widoczność w sieci jest jednym z kluczowych czynników rozpoznawalności marek. Oferujemy naszym Klientom kompleksowe działania w zakresie reklamy w internecie, wysokiej jakości content, możliwość publikacji treści zarówno w Polsce jak i za granicą. Stawiamy na obsługę w wersji PREMIUM – dopasowujemy nieszablonowe rozwiązania do indywidualnych potrzeb danego Klienta. Członkostwo w IAB Polska da nam możliwość realnego wpływu na rozwój rynku digital poprzez tworzenie standardów jakościowych. Networking z przedstawicielami branży oraz wymiana naszych doświadczeń z całą pewnością przyniosą wymierne korzyści dla naszej firmy – Marcin Gać, CEO ORION MEDIA GROUP.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764