logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orion Woman: kreowanie marki osobistej

  PR 26.05.2024, przeczytano 250 razy
ilustracja

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orion-woman%3A-kreowanie-marki-osobistej,404367,artykul.html

Orion Woman to platforma stworzona z myślą o kobietach z branży digital marketingu, które pragną rozwijać swoje umiejętności, budować silne i autentyczne marki osobiste oraz wzmacniać swoje pozycje zawodowe. Od swojego debiutu, inicjatywa ta zyskała uznanie jako przestrzeń wymiany wiedzy i doświadczeń, skupiając kobiety aspirujące do bycia liderkami w swoich dziedzinach.

W najnowszej edycji, zatytułowanej “Brand Yourself Edition”, skupimy się na kluczowych elementach budowania marki osobistej. Uczestniczki będą miały możliwość zgłębienia, jak autentyczność wpływa na budowanie zaufania. Dowiedzą się także, jak efektywna obecność online może wzmacniać widoczność oraz jak strategiczne działania mogą przyciągać uwagę i tworzyć wartościowe kontakty biznesowe – mówi Magdalena Żmuda, pomysłodawczyni Orion Woman i COO Orion Media Group.

Wiedza, wymiana doświadczeń i networking

Program nadchodzącej odsłony Orion Woman zaplanowano tak, aby każda uczestniczka mogła maksymalnie wykorzystać czas spędzony na konferencji. Merytoryczną część wydarzenia rozpocznie panel dyskusyjny z udziałem cenionych liderek branży. Wśród panelistek znalazły się trzy ekspertki. Każda z nich przedstawi swoje podejście do zarządzania marką w cyfrowym świecie.

Panel ekspertek Orion Woman

Udział w panelu weźmie Ewelina Podrez-Siama, założycielka agencji Fox Strategy, znana ze swojego ekspertyz w dziedzinie SEO. Ewelina nie tylko optymalizuje strony internetowe, ale również dzieli się wiedzą, jak cyfrowe strategie mogą podkreślać indywidualność marki. Jej doświadczenie jest przykładem, jak techniczne aspekty SEO mogą być fundamentem dla solidnej i rozpoznawalnej marki osobistej.

Obok niej pojawi się Alina Gwoździewicz, która przekłada kompleksowe strategie marketingowe na sukcesy w obszarze Employer Branding i Social Selling. Alina, z głębokim zrozumieniem potrzeb nowoczesnego rynku, pokazuje, jak strategicznie wykorzystać media społecznościowe do budowania trwałych relacji z klientami i kształtowania pozytywnego wizerunku firmy.

Na panelu nie zabraknie również Magdy Dubrawskiej, współwłaścicielki agencji SOLD OUT. Jej bogate doświadczenie w organizacji eventów muzycznych stanowi dowód na to, że kreatywne podejście i umiejętność zarządzania wielkimi projektami mogą znacząco wpłynąć na wzrost rozpoznawalności marki. Magda podzieli się swoimi doświadczeniami, ukazując, jak za pośrednictwem muzyki i kultury można efektywnie komunikować wartości marki.

Razem, te wybitne profesjonalistki oferują różnorodne perspektywy na zarządzanie marką osobistą, dostarczając uczestniczkom nie tylko inspiracji, ale i konkretnych narzędzi do przekształcenia wiedzy w działanie – podkreśla inicjatorka wydarzenia,

Jak wzmocnić obecność online? Odpowiedź na prelekcji

Dyskusja w panelu stanowić będzie wstęp do prelekcji Anety Chrzanowskiej, która skupi się na wzmocnieniu obecności online uczestniczek. Aneta, pełniąca funkcję Social Media Managera w LPP S.A., jest doświadczoną twórczynią strategii komunikacji dla wiodących marek w branży beauty & fashion. Wykorzystując platformy takie jak Facebook, Instagram, YouTube oraz TikTok, buduje relacje z kluczowymi influencerami i twórcami. Dodatkowo, prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych, dzięki czemu jej wskazówki będą niezwykle cenne.

Networking jako kluczowa wartość Orion Woman

W poprzednich jak i w zapowiadanej edycji Orion Woman, kluczową rolę odgrywa networking. Organizatorzy wydarzenia przykładają wielką wagę do stworzenia przestrzeni, gdzie uczestniczki mogą swobodnie wymieniać się doświadczeniami i wiedzą. – W tych interakcjach tkwi prawdziwa wartość spotkań Orion Woman. To czas, kiedy można znaleźć mentorów, potencjalnych partnerów biznesowych, a nawet przyjaciół, którzy podzielają podobne aspiracje i wyzwania zawodowe – wyjaśnia Magdalena Żmuda.

Networking na wydarzeniu jest zaplanowany jako dwie odrębne sesje: jedna krótsza, tuż po panelu dyskusyjnym, zapewniająca pierwszy kontakt i wymianę wrażeń po wystąpieniach, oraz druga, bardziej rozbudowana sesja pod koniec dnia. Ta ostatnia sesja daje więcej czasu na głębsze rozmowy, wspólne planowanie przyszłości, czy nawet rozpoczęcie nowych inicjatyw.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764