logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orkisz w nowej designerskiej odsłonie

  PR 03.12.2018, przeczytano 1885 razy
ilustracjastrzałka

29 listopada na Zamku Ujazdowskim miała miejsce premiera nowego designu opakowania wódki Orkisz. Wieczór obfitował w ciekawe dyskusje o królewskich czasach i specjałach kuchni średniowiecza. Goście degustowali dania inspirowane pradawną pszenicą a analiza smaku przeprowadzona przez ekspertów potwierdziła wyjątkowo subtelny i niepowtarzalny charakter marki Orkisz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orkisz-w-nowej-designerskiej-odslonie,380371,artykul.html

Ekskluzywny Orkisz

Orkisz, inaczej Triticum spelta to zboże znane i cenione od wieków, dzisiaj znowu święci triumfy swojej popularności. Obecnie uprawą orkiszu zajmują się specjalistyczne gospodarstwa w zaledwie kilku krajach na świecie, w tym na południu Polski, które dostarczają na rynek ten wyjątkowy surowiec - najważniejszy składnik wódki Orkisz. Jest ona wytwarzana w małych ilościach w procesie powolnej destylacji, dzięki czemu charakteryzuje się niezrównaną łagodnością i subtelnym, wyjątkowym smakiem a schłodzona do temperatury 4-6 stopni oddaje najlepiej swoje wszystkie smakowe właściwości.

Stół honorowy

Orkisz znany jako ekskluzywna pszenica średniowiecza najlepiej sprawdza się na wyjątkowych przyjęciach. We wnętrzach Qchni Artystycznej tego wieczoru dominował elegancki minimalizm: goście zostali usadzeni przy długim stole przykrytym kobaltowym obrusem z wykwitną zastawą i wódką Orkisz w nowej butelce, która sama w sobie stanowi o wyjątkowości i luksusie. Spotkanie otworzył Arkadiusz Słota, Brand & Digital Manager w Stock Polska, który oficjalnie wprowadził wszystkich w świat marki i zaprezentował nowy design opakowania. W trakcie kolacji inspirowanej zbożem orkiszu, o samym produkcie opowiedziała Daria Pasieka - Ambasadorka Wódki w Stock Polska, która przeprowadziła profesjonalną degustacje i analizę smaku wódki Orkisz. Dodatkową atrakcją było wystąpienie gościa specjalnego Bogdana Gałązki, znawcy kulinarnego i storytellera, który w barwny sposób przytoczył legendy o historii i właściwościach pradawnej pszenicy Tricitum spelta. Specjalna oprawa miejsca i wyszukane menu miały przybliżyć gościom świat, w jakim osadzona jest marka.

ilustracjastrzałka

- Myślę, że Qchnia Artystyczna i Zamek Ujazdowski, promujący najlepszą sztukę współczesną idealnie oddały ducha naszego produktu, czyli połączenie wyrafinowanego smaku z ultranowoczesnym designem butelki - powiedział Arkadiusz Słota, Brand & Digital Manager w Stock Polska.

Królewskie święta

Zbliżają się święta, szczególny czas, który zasługuje na wyjątkową oprawę. Orkisz w nowoczesnej odsłonie to idealny pomysł na ekskluzywny prezent pod choinkę. Nowa butelka została zaprojektowana zgodnie z duchem eleganckiego minimalizmu. Prosty kształt i trzy złote piktogramy nadają całości tajemniczego i szlachetnego wyglądu. Korona symbolizuje wysoką jakość i unikalny królewski charakter, kłos odnosi się bezpośrednio do składu a góry wskazują na miejsce, gdzie została odnaleziona ta pradawna odmiana pszenicy. Wszystkie informacje na butelce zostały wydrukowane a dodatkowy zabieg w postaci zadruku na tyle dodaje efektu głębi. Orkisz pozostawił swoje doskonałe wnętrze, ale zgodnie z duchem premiumizacji zmienił opakowanie tak, by oprócz delektowania się jego niepowtarzalnym smakiem, karmić też zmysł estetyczny.

Produkt dostępny jest także w nowoczesnej tubie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764