logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Möller’s Mój Pierwszy Tran debiutuje z Communication Unlimited

  PR 21.10.2019, przeczytano 229 razy
ilustracjastrzałka

„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja przyjmowanie tranu z treningiem, który rozbudowuje, rozwija i kojarzy się ze zdrowiem. Jest to produktowa kontynuacja konceptu „Traning czyni Mistrza” autorstwa tej samej Agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/m%C3%B6ller%E2%80%99s-moj-pierwszy-tran-debiutuje-z-communication-unlimited,384413,artykul.html

- Tran Möller’s, dzięki wysokiej zawartości kwasów omega-3 i witaminy D3 pomaga w rozwoju najważniejszych narządów człowieka: mózgu, oczu, serca, kości oraz wzmacnia odporność. We wczesnej fazie życia Maluszka, jego znaczenie jest ogromne, zwłaszcza w pierwszych 3 latach, kiedy mózg rozwija się najszybciej i determinuje jakość funkcji poznawczych i inteligencję dziecka.  Oferując Möller’s Mój Pierwszy Tran, wspieramy Rodziców w najlepszym dbaniu o rozwój i zdrowie ich dzieci – Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health w Orkla Care.

Młodzi rodzice zetkną się z reklamą Möller’s Mój Pierwszy Tran w miejscach zakupu oraz w internecie i prasie.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda
Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona...
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
Rusza inicjatywa Ad Goes Green
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszy cel: zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne. Pierwsza aktywność: zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych,...
Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764