logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Möller’s Mój Pierwszy Tran debiutuje z Communication Unlimited

  PR 21.10.2019, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja przyjmowanie tranu z treningiem, który rozbudowuje, rozwija i kojarzy się ze zdrowiem. Jest to produktowa kontynuacja konceptu „Traning czyni Mistrza” autorstwa tej samej Agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/m%C3%B6ller%E2%80%99s-moj-pierwszy-tran-debiutuje-z-communication-unlimited,384413,artykul.html

- Tran Möller’s, dzięki wysokiej zawartości kwasów omega-3 i witaminy D3 pomaga w rozwoju najważniejszych narządów człowieka: mózgu, oczu, serca, kości oraz wzmacnia odporność. We wczesnej fazie życia Maluszka, jego znaczenie jest ogromne, zwłaszcza w pierwszych 3 latach, kiedy mózg rozwija się najszybciej i determinuje jakość funkcji poznawczych i inteligencję dziecka.  Oferując Möller’s Mój Pierwszy Tran, wspieramy Rodziców w najlepszym dbaniu o rozwój i zdrowie ich dzieci – Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health w Orkla Care.

Młodzi rodzice zetkną się z reklamą Möller’s Mój Pierwszy Tran w miejscach zakupu oraz w internecie i prasie.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764