logo
WIADOMOŚCI

Orlen odświeża logo Verva: Jest Moc?

   07.01.2018, przeczytano 701 razy
ilustracjastrzałka

​PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które obecnie, dzięki widocznym zmianom w warstwie graficznej jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu podkreślający najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orlen-odswieza-logo-verva%3A-jest-moc,35029,artykul.html

VERVA to marka ciesząca się dużą rozpoznawalnością i popularnością, która kojarzona jest przede wszystkim ze sportem, energią i wysoką jakością. Brand wykorzystywany jest w polityce marketingowej Koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, jak VERVA Street Racing, czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team.

Poprzednia wersja znaku:

Odświeżonej VERVY nie zabraknie również podczas tegorocznej, 40 edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.
 
Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie jakością. Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów niż konferencja zapowiadająca już osiemnasty start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu – podkreślił Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.
 
VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. Jednoelementowy, zaprojektowany od podstaw krój fontu jest zgodny z nowymi trendami w designie. Dotychczasowy element płomienia/liścia został uproszczony do postaci "płynących" równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki. Zmieniła się również kolorystyka - z logo zniknęła zieleń, a niebieski został ożywiony i wyklarowany.
 
Głównym kanałem komunikacji odświeżonego logo VERVA będzie sieć detaliczna pod marką ORLEN, a zainicjowane zmiany wizualne będą kontynuowane w 2018 r.

Źródło: ​PKN ORLEN

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Mocy brak. Poprzednie bardziej dynamiczne.

avatar użytkownika
,

Moc to nie to samo co dynamika. Nowa wersja ma jak widzimy zagospodarowywać oba zakresy semantyczne i pod tym kątem należałoby oceniać jej skuteczność.  

avatar użytkownika
,

No to mocy brak. A dlaczego w pytaniu moc jest z dużej litery?  

avatar użytkownika
,

No bo to jest "ta" Moc, o którą chodzi marketingowcom Orlenu, a nie jakaś tam zwykła, dowolna "moc"...  

avatar użytkownika
,

Taaa... [URL=www.youtube.com/watch?v=5BSY_bsfIvk]Moc[/URL]  

avatar użytkownika
,

Posługiwanie się tym pojęciem w marketingu niesie niestety ryzyko wieloznaczności: https://www.youtube.com/watch?v=ypTUKyDy1os  

,

Przyznam, że nie mam jeszcze zdania, ale zaznaczam swoją obecność, sugerując tym, że się zastanawiam.

avatar użytkownika
,

To może świadczyć o problemach tego znaku, który powinien być wyrazisty i kreować wizerunek zdecydowany, nie pozostawiający miejsca na obojętność lub zastanawiactwo.  

,

Jeszcze nie wiem, ciągle się zastanawiam.  

avatar użytkownika
,

Może być też tak, że logo jest świetne, a Ty zastanawiasz się tendencyjnie...  

,

Nie wiem jeszcze.
Jeszcze się zastanawiam.
  

avatar użytkownika
,

A może masz po prostu ambiwalentny stosunek do logotypów, zaś Twoje opinie dotyczące problemów identyfikacji wizualnej wykazują dużą labilność?  

,

Nie.
Po prostu jeszcze nie wykrystalizował się we mnie pogląd dotyczący tego konkretnego znaku.
  

avatar użytkownika
,

Czekamy...  

,

Po dłuższym zastanowieniu postanowiłem, że nie mam zdania.  

Najnowsze w tym dziale:

Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych
Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds....
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone