logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orlen oficjalnym sponsorem ZAKSY

  PR 13.09.2024, przeczytano 421 razy
ilustracja

ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki najbardziej utytułowanego siatkarskiego klubu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orlen-oficjalnym-sponsorem-zaksy,405637,artykul.html

ZAKSA dziewięciokrotnie zdobyła mistrzostwo kraju, dziesięć razy sięgnęła po trofeum Pucharu Polski, a trzy razy po Superpuchar Polski. W latach 2021-2023 kędzierzynianie trzy razy z rzędu wygrali Ligę Mistrzów, zyskując w tym okresie miano najlepszej klubowej drużyny Europy w piłce siatkowej.

– W ostatnich latach ZAKSA zbudowała markę sportową, którą stała się istotnym elementem wizerunku polskiego sportu na świecie. To nie tylko wyjątkowo utytułowana drużyna na siatkarskiej mapie Polski i promotor wielu bliskich nam wartości, takich jak ambicje, szacunek, determinacja i wytrwałość w dążeniu do celu. To właśnie wokół zespołu ZAKSY w dużym stopniu integruje się życie lokalnej społeczności. Mamy więc nadzieję, że dzięki zaangażowaniu ORLENU, zespół będzie miał możliwość osiągania kolejnych sukcesów w polskich i międzynarodowych rozgrywkach - mówi Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu ORLEN.

ilustracjastrzałka

ORLEN jest aktualnie sponsorem reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn wszystkich kategorii wiekowych w piłce siatkowej, plażowej i halowej. Wspiera także ministerialny program Siatkarskich Ośrodków Szkolnych, którego głównym celem jest upowszechnianie siatkówki wśród najmłodszych. Kolejnym etapem wsparcia rozwoju tej dyscypliny sportu jest rozpoczęcie współpracy z ZAKSĄ Kędzierzyn Koźle.

– Jesteśmy dumni, że ORLEN dołączył do grona naszych sponsorów. Ta współpraca nie tylko wzmacnia naszą pozycję w świecie siatkówki, ale również stanowi dowód na to, że nasze wartości i sukcesy są doceniane przez liderów polskiej gospodarki. Razem będziemy promować siatkówkę jako jedną z wiodących dyscyplin sportowych w Polsce. Wierzymy, że wspólne działania przyniosą korzyści zarówno klubowi, jak i naszym kibicom – mówi Jadwiga Cichoń, Prezes Zarządu ZAKSA S.A.

 Logotyp ORLENU pojawi się na koszulkach meczowych siatkarzy już od pierwszego meczu ZAKSY w nadchodzącym sezonie PlusLigi 2024/25.

Źródło: ORLEN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764