Orlen Oil rozpoczyna rok z odświeżonymi opakowaniami. Zmianie poddano etykiety marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi.
- Głównym celem zmian było zwiększenie udziałów w segmencie premium. Wspólnie z agencją musieliśmy znaleźć uniwersalny koncept, uwzględniający międzynarodowy charakter sprzedaży – mówi Jakub Czerwiński, Kierownik Produktu w Orlen Oil.
Nowe opakowania zakładają odejście od elementów silników na rzecz abstrakcyjnych kompozycji, odnoszących się do zaawansowania technologicznego marki. Projekt miał na celu uspójnienie linii Platinum – stąd wprowadzenie tej samej typografii dla nazw produktów, jednakowy układ etykiet oraz reorganizacja najważniejszych informacji.
Za nową szatę graficzną i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Heads Advertising, która od 2016 roku obsługuje firmę Orlen Oil w zakresie packagingu.
Źródło: ORLEN OIL