logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orlen Oil z nowymi etykietami

  PR 08.02.2019, przeczytano 433 razy
ilustracja

Orlen Oil rozpoczyna rok z odświeżonymi opakowaniami. Zmianie poddano etykiety marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orlen-oil-z-nowymi-etykietami,381171,artykul.html

- Głównym celem zmian było zwiększenie udziałów w segmencie premium. Wspólnie z agencją musieliśmy znaleźć uniwersalny koncept, uwzględniający międzynarodowy charakter sprzedaży – mówi Jakub Czerwiński, Kierownik Produktu w Orlen Oil.

Nowe opakowania zakładają odejście od elementów silników na rzecz abstrakcyjnych kompozycji, odnoszących się do zaawansowania technologicznego marki. Projekt miał na celu uspójnienie linii Platinum – stąd wprowadzenie tej samej typografii dla nazw produktów, jednakowy układ etykiet oraz reorganizacja najważniejszych informacji.

Za nową szatę graficzną i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Heads Advertising, która od 2016 roku obsługuje firmę Orlen Oil w zakresie packagingu.

Źródło: ORLEN OIL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764