logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orlen Oil z nowymi etykietami

  PR 08.02.2019, przeczytano 335 razy
ilustracja

Orlen Oil rozpoczyna rok z odświeżonymi opakowaniami. Zmianie poddano etykiety marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orlen-oil-z-nowymi-etykietami,381171,artykul.html

- Głównym celem zmian było zwiększenie udziałów w segmencie premium. Wspólnie z agencją musieliśmy znaleźć uniwersalny koncept, uwzględniający międzynarodowy charakter sprzedaży – mówi Jakub Czerwiński, Kierownik Produktu w Orlen Oil.

Nowe opakowania zakładają odejście od elementów silników na rzecz abstrakcyjnych kompozycji, odnoszących się do zaawansowania technologicznego marki. Projekt miał na celu uspójnienie linii Platinum – stąd wprowadzenie tej samej typografii dla nazw produktów, jednakowy układ etykiet oraz reorganizacja najważniejszych informacji.

Za nową szatę graficzną i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Heads Advertising, która od 2016 roku obsługuje firmę Orlen Oil w zakresie packagingu.

Źródło: ORLEN OIL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764