logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ORLEN Partnerem Strategicznym Chemika Police

  PR 02.12.2024, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

ORLEN został Partnerem Strategicznym Klubu Piłki Siatkowej Chemik Police S.A. na sezon 2024/25. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na koszulkach aktualnych mistrzyń Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orlen-partnerem-strategicznym-chemika-police,406693,artykul.html

Partnerstwo z ORLENEM jest dla Chemika Police ważnym krokiem, który pozwoli klubowi na realizację ambitnych celów sportowych w aktualnym sezonie. – Cieszymy się, że ORLEN dołącza do grona partnerów Chemika. To dla nas nie tylko dowód uznania, ale także motywacja do dalszej pracy. ORLEN od lat aktywnie wspiera polską siatkówkę, a współpraca z Chemikiem jest kolejnym ku temu krokiem – powiedział Radosław Anioł, prezes klubu.

Logo koncernu będzie widoczne na elementach wizualnych Chemika Police, w tym na strojach meczowych, parkiecie, bandach LED, materiałach drukowanych, a także na kostce multimedialnej i w strefach wywiadów.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Od wielu lat ORLEN aktywnie angażuje się w rozwój polskiej siatkówki. Współpraca z zespołem Chemik Police wpisuje się w nasze cele i wierzę, że przyniesie wymierne korzyści nie tylko klubowi, ale i całej społeczności tej dyscypliny w Polsce. Nasze wsparcie ma pozwolić drużynie na rozwój sportowy i osiąganie kolejnych sukcesów - powiedziała Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ORLENU ds. Sponsoringu.

ORLEN przykłada bardzo dużą wagę do rozwoju polskiej siatkówki na każdym szczeblu. Jest sponsorem reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn wszystkich kategorii wiekowych, również w siatkówce plażowej i halowej. Dodatkowo wspiera ministerialny program Siatkarskich Ośrodków Szkolnych, którego głównym celem jest upowszechnianie siatkówki wśród najmłodszych. Partnerstwo z Chemikiem Police jest kolejnym elementem strategii, mającej na celu kompleksowy rozwój tej dyscypliny w naszym kraju.

Źródło: ORLEN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764