logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orlen sponsorem koszykarskiego klubu Orlen Zastal Zielona Góra

  PR 03.01.2025, przeczytano 430 razy

ORLEN został Sponsorem Tytularnym koszykarskiego klubu ORLEN Zastal Zielona Góra. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orlen-sponsorem-koszykarskiego-klubu-orlen-zastal-zielona-gora,407035,artykul.html

- Partnerstwo z ORLENEM jest kluczowe dla naszej drużyny i w dużej mierze przyczyni się do realizacji ambitnych celów sportowych w aktualnym sezonie. Jesteśmy w przełomowym momencie jeśli chodzi o odbudowę klubu. Mając ORLEN w gronie naszych najważniejszych partnerów pozwoli nam to skutecznie kontynuować ten proces. Podpisanie tej umowy jest dla nas dowodem uznania i zaufania. Cieszy mnie to, że wspólnie będziemy dążyć do przywrócenia Zastalowi miejsca w koszykarskiej elicie. Nie tylko polskiej, ale także europejskiej. – powiedziała Katarzyna Marciniak, prezeska klubu.

W ramach umowy, logotyp ORLENU zostanie wyeksponowany m.in. na strojach meczowych zespołu oraz w przestrzeni komercyjnej na parkiecie, bandach LED, telebimach LED i w strefie wywiadów.

- ORLEN aktywnie angażuje się w rozwój polskiej koszykówki. Współpraca ta wpisuje się w nasze cele i wierzę, że przyniesie wymierne korzyści nie tylko klubowi, ale i całej społeczności lokalnej, która jest istotna dla nas ze względu na prowadzoną w Zielonej Górze działalność. Nasze wsparcie ma pozwolić drużynie na rozwój sportowy i osiąganie kolejnych sukcesów - powiedziała Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ORLENU ds. Sponsoringu.

ORLEN jest strategicznym partnerem męskich i żeńskich reprezentacji Polski w koszykówce 5x5 oraz 3x3, a także sponsorem tytularnym najwyższych klas rozgrywkowych w kraju: ORLEN Basket Ligi Kobiet i Mężczyzn. Wspiera również 16 reprezentacji juniorskich, młodzieżowe programy szkoleniowe oraz kadrę koszykarzy na wózkach. Partnerstwo z ORLEN Zastal Zieloną Górą jest kolejnym elementem strategii, mającej na celu kompleksowy rozwój tej dyscypliny w naszym kraju.

Źródło: ORLEN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764