logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orlen w nowej odsłonie

  PR 19.11.2021, przeczytano 865 razy
ilustracjastrzałka

Koncern uruchomił nową witrynę orlen.pl, wyznaczającą kierunek komunikacji korporacyjnej Grupy ORLEN w przestrzeni digitalowej. Sposób prezentacji i organizacja treści na nowej witrynie zostały zaprojektowane w ten sposób, aby zapewnić użytkownikom maksymalną przyjazność i łatwość nawigacji. Nowością na polskim rynku jest ORLEN Design System, opublikowany na zewnętrznej stronie zestaw wytycznych i gotowych komponentów, z których budowane będą kolejne strony internetowe w ramach Grupy ORLEN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orlen-w-nowej-odslonie,393833,artykul.html

- Jesteśmy nowoczesną firmą, która kreuje rynkowe trendy. Wraz z rozwojem działalności rozwijajmy także narzędzia komunikacji. Strategia ORLEN2030, definiująca nowy model funkcjonowania koncernu, stanowiła również fundament dla budowy witryny orlen.pl. Strona jest łatwym w obsłudze przewodnikiem po świecie naszej marki, kierowanym do wszystkich grup odbiorców. Ważnym elementem nowej witryny są treści związane z transformacją energetyczną, odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem. Layout i organizacja treści na orlen.pl budowane były w oparciu o analizy potrzeb użytkowników, z myślą o zapewnieniu im dużej dostępności i intuicyjności obsługi - mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.

Nowa witryna spełnia standardy WCAG na poziomie AA i jest w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych.

Wraz z uruchomieniem nowej witryny koncern zaprezentował innowacyjne rozwiązanie ORLEN Design System, opublikowane na ogólnodostępnej stronie ds.orlen.pl. ORLEN Design System to kompleksowy zestaw obejmujący gotowe do pobrania komponenty, projekty graficzne, bibliotekę piktogramów i dokumentację opisową, na bazie których budowane będą kolejne strony w ramach Grupy ORLEN.

Pierwsze na polskim rynku tak kompleksowe i rozbudowane narzędzie pozwala na spójny rozwój istniejących witryn internetowych, a także efektywną budowę nowych serwisów w ramach Grupy ORLEN. Zarówno witryna orlen.pl, jak i ORLEN Design System zrealizowane zostały przez firmę doradczą PwC we współpracy z firmą Isobar. Kolejnym etapem rozwoju komunikacji korporacyjnej koncernu w przestrzeni cyfrowej będzie ujednolicenie witryn internetowych spółek, wchodzących w skład Grupy ORLEN.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764