logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orły 2019 w serwisie WP Film

  PR 15.03.2019, przeczytano 118 razy

Użytkownicy serwisu WP Film rozpoczęli głosowanie na najlepszy film w tegorocznej edycji „polskich Oscarów”. Ich głosy zdecydują, do kogo trafi nagroda publiczności, przyznana podczas gali Orły 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orly-2019-w-serwisie-wp-film,381657,artykul.html

W tym roku Polska Akademia Filmowa wytypowała trzy tytuły. O Nagrodę Publiczności rywalizować będą „Kamerdyner” w reżyserii Filipa Bajona, „Zimna wojna” w reżyserii Pawła Pawlikowskiego oraz "Kler" Wojciecha Smarzowskiego.

Użytkownicy serwisu WP Film mogą wybierać najlepszy film roku na specjalnej stronie www.orly.film.wp.pl. Głosowanie potrwa do 24 marca.

– Wirtualna Polska to prawie 22 miliony użytkowników. Wielu z nich kocha polskie kino. W ubiegłym roku rodzime produkcje przyciągnęły do kina ponad 18 milionów widzów, co jest historycznym rekordem. Cieszymy się, że właśnie u nas będą mogli wybrać swój ulubiony tytuł – mówi Przemysław Zbróg, Manager ds. Sponsoringu i Promocji w Wirtualnej Polsce.

Gala finałowa Orły 2019 obędzie się 25 marca w Teatrze Polskim i będzie transmitowana w otwartym paśmie CANAL+ o godzinie 20:00.

Polskie Nagrody Filmowe Orły są organizowane przez Niezależną Fundację Filmową od 1999 roku. Orły przyznawane są głosami członków Polskiej Akademii Filmowej w 19 kategoriach. Głosowanie na nominowanych i laureatów Orłów jest dwuetapowe. Do tegorocznego Konkursu Głównego zakwalifikowało się 56 polskich filmów. Przyznawana głosami widzów Nagroda Publiczności jest wręczana od 2002 roku.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764