logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Orły 2019 w serwisie WP Film

  PR 15.03.2019, przeczytano 409 razy

Użytkownicy serwisu WP Film rozpoczęli głosowanie na najlepszy film w tegorocznej edycji „polskich Oscarów”. Ich głosy zdecydują, do kogo trafi nagroda publiczności, przyznana podczas gali Orły 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/orly-2019-w-serwisie-wp-film,381657,artykul.html

W tym roku Polska Akademia Filmowa wytypowała trzy tytuły. O Nagrodę Publiczności rywalizować będą „Kamerdyner” w reżyserii Filipa Bajona, „Zimna wojna” w reżyserii Pawła Pawlikowskiego oraz "Kler" Wojciecha Smarzowskiego.

Użytkownicy serwisu WP Film mogą wybierać najlepszy film roku na specjalnej stronie www.orly.film.wp.pl. Głosowanie potrwa do 24 marca.

– Wirtualna Polska to prawie 22 miliony użytkowników. Wielu z nich kocha polskie kino. W ubiegłym roku rodzime produkcje przyciągnęły do kina ponad 18 milionów widzów, co jest historycznym rekordem. Cieszymy się, że właśnie u nas będą mogli wybrać swój ulubiony tytuł – mówi Przemysław Zbróg, Manager ds. Sponsoringu i Promocji w Wirtualnej Polsce.

Gala finałowa Orły 2019 obędzie się 25 marca w Teatrze Polskim i będzie transmitowana w otwartym paśmie CANAL+ o godzinie 20:00.

Polskie Nagrody Filmowe Orły są organizowane przez Niezależną Fundację Filmową od 1999 roku. Orły przyznawane są głosami członków Polskiej Akademii Filmowej w 19 kategoriach. Głosowanie na nominowanych i laureatów Orłów jest dwuetapowe. Do tegorocznego Konkursu Głównego zakwalifikowało się 56 polskich filmów. Przyznawana głosami widzów Nagroda Publiczności jest wręczana od 2002 roku.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764