logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oryginalna wedlowska czekolada gorzka w nowym spocie marki E.Wedel

  PR 09.03.2021, przeczytano 715 razy
ilustracja

Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”. Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących kultową czekoladę gorzką E.Wedel, idealną jako propozycja na co dzień oraz jako składnik wielkanocnych wypieków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oryginalna-wedlowska-czekolada-gorzka-w-nowym-spocie-marki-e.wedel,390554,artykul.html

Z okazji 170-lecia E.Wedel, powstała platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”, która prezentuje niezwykłą historię i dziedzictwo marki oraz jej bogate portfolio produktów. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki nawiązującym do 170-letniej tradycji dostarczenia pokoleniom Polaków codziennych, słodkich przyjemności. Podobnie jak w poprzednich kopiach, narratorem jest Jan Wedel, którego zmysł biznesowy w największym stopniu przyczynił się do rozwoju czekoladowego biznesu Wedlów.

W najnowszym spocie przedstawiona jest oryginalna czekolada gorzka E.Wedel, tworzona na bazie starannie wyselekcjonowanego kakao z Ghany, dostępna w trzech wersjach: Czekolada lekko gorzka 50%, Czekolada gorzka klasyczna 64% oraz Czekolada mocno gorzka 80%.

Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764