logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Os3 dołącza do Grupy One House

  PR 12.10.2022, przeczytano 506 razy

Agencja komunikacji marketingowej ONE House i agencja strategiczno-kreatywna OS3 współpracują już od blisko trzech lat, dlatego też właściciele oraz członkowie zarządów obu agencji zdecydowali o trwalszej integracji – ONE House przejmuje większościowy pakiet udziałów w OS3. Transakcja ta ma służyć przede wszystkim klientom obu agencji, którzy uzyskają wygodniejsze i efektywniejsze kosztowo wsparcie dla swoich projektów reklamowych. Dzięki temu krokowi Grupa ONE House będzie w stanie jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby marketerów i wspierać ich w codziennej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/os3-dolacza-do-grupy-one-house,397572,artykul.html

Grupa ONE House razem z OS3 będzie liczyć już 7 agencji i dołącza do grona największych niezależnych grup reklamowych w Polsce z poziomem przychodów rocznych przekraczającym 50 mln PLN. Około 100 zatrudnionych to w większości osoby z doświadczeniem seniorskim. Usługi świadczone przez Grupę ONE House to przede wszystkim usługi domu mediowego i agencji reklamowej oraz specjalistyczne usługi digital marketingu. Dodatkowo w grupie działają trzy spółki odpowiedzialne za komunikację do konsumentów 50+.

Klienci wszystkich agencji Grupy ONE House nadal mają możliwość wyboru, z jakich usług różnych wyspecjalizowanych agencji wchodzących w skład Grupy będą chcieli skorzystać oraz która agencja Grupy będzie ich agencją prowadzącą. Wszystkie agencje Grupy będą się wzajemnie wspierać i wymieniać doświadczeniami, aby zapewnić Klientom bardziej efektywny proces tworzenia komunikacji dla ich produktów i usług. Każda z agencji może też działać w pełni niezależnie w ramach swoich obszarów specjalizacji.

- Dla nas rola agencji komunikacji marketingowej jest jasna, zwłaszcza w nadchodzącym okresie kryzysu i niepokoju panującego na całym świecie. Klienci oczekują od nas skutecznych i efektywnych kampanii i działań zwiększających sprzedaż ich produktów, ale również zdejmowania im ciężaru problemów z barków, a nie generowania nowych. Od 2013 roku wypracowaliśmy model współpracy z klientami, według którego nawet przy najbardziej skomplikowanych projektach dotyczących wszystkich obszarów kompetencyjnych i spółek Grupy klient posiada jedną osobę wyznaczoną do kontaktu, innymi słowy ‘swojego człowieka’ wewnątrz Grupy. Model ten bardzo usprawnia pracę i odciąża klientów, oszczędzając im sporo czasu i stresu. My po prostu rozumiemy, że ‘obsługa agencji’ nie jest jedynym zajęciem naszych klientów i to my jesteśmy dla nich, a nie odwrotnie – zaznacza Marcin Piecewicz, CEO ONE House. - oS3 dołącza do Grupy ONE House, która wypracowała unikalne schematy prowadzenia projektów z udziałem domu mediowego, agencji kreatywnej i wszystkich obszarów digital marketingu, w tym produkcyjnych. Nie przewidujemy zatem rewolucji, raczej istotne wzmocnienie Grupy w obszarze kompetencji agencji reklamowej. Cały proces integracji planujemy bez przestojów, jako ‘plug and play’. Jest to też naturalna konsekwencja rozwoju całej Grupy, a nie przypadek czy konieczność, jak to często zdarza się w naszej branży. Tworzymy i rozwijamy ONE House od 9 lat i jesteśmy w tym bardzo konsekwentni. Zaczynaliśmy od przysłowiowego zera, jednak szybko okazało się, że pomysł na kompleksową agencję był strzałem w dziesiątkę. Zrozumieliśmy jednak, że klienci nadal oczekują bardzo wysokiego poziomu specjalizacji, który widzą w podmiotach zajmujących się danym obszarem, stąd konieczność rozwoju już jako Grupa w oparciu o wyspecjalizowane agencje – komentuje.

- Ostatnie trzy lata to dla oS3 dynamiczny wzrost. Poszerzenie kompetencji naszej agencji stało się niezbędne, aby mogła ona dalej iść tą drogą, dlatego też poszukiwaliśmy partnera branżowego z podejściem do biznesu podobnym do naszego – nastawionego na słuchanie i zrozumienie potrzeb klientów. Poszukiwaliśmy organizacji, z którą przez połączenie uzyskalibyśmy efekt synergii pozwalający zbudować jeszcze bardziej konkurencyjną ofertę.  Razem jesteśmy lepiej przygotowani, aby odpowiadać na wyzwania zmieniającego się rynku. Możemy zaoferować nie tylko więcej, ale przede wszystkim sprawniej i efektywniej – mówi Monika Sokołowska, CEO oS3.

Dotychczasowi udziałowcy oS3 pozostają nadal zaangażowani w spółkę, jednak przy mniejszych udziałach, natomiast do grona udziałowców dołączają obecni członkowie zarządu oS3, czyli CEO Monika Sokołowska oraz Business Development Director, Maciej Hilt.

- Monika Sokołowska i Maciej Hilt udowodnili w ciągu ostatnich ciężkich trzech lat, że doskonale potrafią zarządzać agencją. Dokonali naprawdę wiele – spółka pod ich przewodnictwem radzi sobie fantastycznie, a wyniki OS3 w porównaniu do wyników sprzed kliku lat są imponujące. Będzie to ogromne wzmocnienie kompetencji managerskich w Grupie ONE House – podkreśla Marcin Piecewicz.

Przed rozpoczęciem procedury M&A Grupa ONE House zbudowała silne zaplecze w postaci profesjonalnego Centrum Usług Wspólnych (CUW) dla wszystkich spółek Grupy, w skład którego wchodzą finanse i księgowość, HR, obsługa prawna, obsługa IT oraz obsługa administracyjna i nowoczesne biuro. OS3 będzie miała dostęp do wszystkich zasobów i usług CUW, co znacznie poprawi biznesowe zdolności operacyjne agencji, która będzie mogła skoncentrować się na zadaniach kluczowych z punktu widzenia klientów.

- Technicznie ONE House przejmuje większościowy pakiet udziałów w OS3, jednak postrzegamy ten ruch bardziej jako połączenie kompetencji obu agencji w celu zapewnienia wyższej jakości projektów i skuteczniejszej obsługi klientów oraz optymalizacji kosztów. Nadchodzący kryzys tylko przyspieszył transakcję. Wielu klientów prawdopodobnie będzie ograniczać budżety na marketing, szukając efektywniejszych kosztowo form współpracy z agencjami niesieciowymi, a my jesteśmy w stanie taką współpracę zapewnić bez utraty jakości oraz bez transferów finansowych do sieciowej centrali – mówi Marcin Piecewicz i dodaje: - Obecnie siłą napędową rozwoju Grupy ONE House są między innymi transakcje M&A, które na stałe wpisują się w nasz plan rozwoju. Stale monitorujemy rynek – przed nami kolejne takie projekty, a wszystkich zainteresowanych zapraszam do rozmów.

Źródło: ONE House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764