logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Os3 odpalają Mistrzostwa Polski w Grillowaniu dla marki Duda Nasze Polski

  PR 26.05.2022, przeczytano 292 razy
ilustracja

Grillowanie to narodowy sport Polaków. W tej dziedzinie realizują się wszyscy, jak Polska długa i szeroka. Już niedługo dowiemy się kto zostanie Mistrzem Polski w Grillowaniu. Rusza najgorętsze wydarzenie sezonu grillowego w naszym kraju. Fani rywalizacji i niepowtarzalnych smaków już czują w powietrzu aromat, którego nie da się pomylić z niczym innym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/os3-odpalaja-mistrzostwa-polski-w-grillowaniu-dla-marki-duda-nasze-polski,396022,artykul.html

Agencja oS3 rusza z nową, letnią aktywacją dla marki Duda Nasze Polskie. Mistrzostwa Polski w Grillowaniu wystartowały 16 maja i potrwają do 25 czerwca - wtedy emocje sięgną zenitu i podczas wielkiego finału w Wiśle wybrani zostaną laureaci mistrzowskiego tytułu. Pierwszy etap Mistrzostw Polski w Grillowaniu odbywa się w kanałach social media i na stronie mistrzostwagrillowania.pl. Sześć profesjonalnych drużyn pokazało swoje grill-masterskie talenty w filmach prezentujących autorskie przepisy z wykorzystaniem unikalnego w kategorii produktu - Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim. Kibice w internetowym głosowaniu zdecydują o tym, które drużyny zmierzą się na noże i ruszty podczas wielkiego finału w Wiśle. O pierwszy w historii tytuł Mistrza Polski w Grillowaniu rywalizują drużyny doświadczonych grill-masterów z całej Polski: “Żer To, To Je Dobre!”, “Pitt Bros”, “Grill Team Ochodze”, “The Grillers”, “Girl & Boy Grill” i “Sausage Bang”. Różnorodność doświadczeń i smaków prezentowanych przez wszystkie zespoły gwarantuje rywalizację i emocje o temperaturze, w której słychać charakterystyczne i bliskie wszystkim Polakom skwierczenie.

- Mistrzostwa Polski w Grillowaniu wyobrażaliśmy sobie jako największe i najważniejsze wydarzenie sezonu grillowego w Polsce. Teraz, kiedy pomysł nabrał realnego kształtu, możemy śmiało powiedzieć, że tak właśnie będzie. Grillowanie to polska specjalność. Przy rozgrzanych rusztach spotykają się wszyscy Polacy, bez względu na wiek, płeć czy region. Tak egalitarne wydarzenie nie mogło się obejść bez aktywnego udziału naszych rodaków. Każdy może wziąć udział w MPwG, czy to jako głosujący, czy jako „grillujące wsparcie” u boku profesjonalnych drużyn, które zmierzą się w wielkim finale w Wiśle. Wierzymy, że ten sezon będzie należał do mistrzów grillowania i naszej nowej propozycji w góralskim stylu - Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim od Duda Nasze Polskie - mówi Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu ZM Silesia .

Kampania promująca MPwG w kanałach digital i social media zachęca do odwiedzenia strony mistrzostwagrillowania.pl i głosowania na drużyny prezentujące swoje pomysły na grilla z Kiełbasą Beskidzką. Dla kibicujących i oddających głosy przewidziano konkurs z limitowanymi zestawami grillowymi do wygrania. Do finału Mistrzostw trafią dwie drużyny, które zbiorą najwięcej głosów. Wtedy też najwierniejsi fani grillowania będą mogli wziąć udział w kolejnym konkursie i dołączyć do finalistów jako wsparcie podczas finału w sercu Beskidów - urokliwej Wiśle. Ci, którzy wystąpią u boku najlepszych z najlepszych mogą wygrać profesjonalne grille, vouchery na pobyt w Wiśle oraz pełne smakołyków zestawy od Duda Nasze Polskie. Zdobywcę tytułu Mistrza Polski w Grillowaniu wybierze profesjonalne jury. Podczas wydarzenia w Wiśle odbędzie się również rodzinny piknik z szeregiem dodatkowych atrakcji związanych z grillowaniem i lokalnymi tradycjami regionu beskidzkiego. Emocje wokół MPwG i nowego, unikalnego produktu na grilla rozpala dodatkowo ogólnopolski road show foodtrucka, promującego tradycyjny, regionalny smak Kiełbasy Beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa oS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Media kupowane są przez dom mediowy Mediacom.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director)
  • Kreacja – Robert Witkowski (Creative Director marki Duda),
  • Obsługa klienta i procesu – Mariola Jarząbek (Account Supervisor)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764