Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie działań online marki Philips i kontynuuje obsługę programu lojalnościowego Ambasador Innowacji.
OS3 w ramach współpracy kontynuuje opracowywanie i wdrażanie działań marketingowo-sprzedażowych w Internecie. Do jej zadań niezmiennie należy bieżąca obsługa platformy konsumenckiej www.ambasadorinnowacji.pl oraz bloga Philips www.blog.ambasadorinnowacji.pl.
Ponadto agencja odpowiada za kompleksową realizację nowego serwisu Ambasadora Innowacji. Działania objęły m.in.: przygotowanie koncepcji graficznej, rozbudowanie platformy, zaprojektowanie architektury informacji oraz prace programistyczne.
OS3 współpracuje z Philipsem od ponad roku. W tym czasie agencja stworzyła platformę „Świat Philips. Dla tych, którzy uwielbiają innowacje”, zrzeszającą najbardziej aktywnych i oddanych marce konsumentów oraz zrealizowała akcję filmową LifeACT, której kluczowymi elementami były krótkometrażowe spoty
z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.
Źródło: OS3