logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OS3 ponownie dla marki Philips

  PR 14.01.2015, przeczytano 714 razy
ilustracjastrzałka

Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie działań online marki Philips i kontynuuje obsługę programu lojalnościowego Ambasador Innowacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/os3-ponownie-dla-marki-philips,23643,artykul.html

OS3 w ramach współpracy kontynuuje opracowywanie i wdrażanie działań marketingowo-sprzedażowych w Internecie. Do jej zadań niezmiennie należy bieżąca obsługa platformy konsumenckiej www.ambasadorinnowacji.pl oraz bloga Philips www.blog.ambasadorinnowacji.pl.

Ponadto agencja odpowiada za kompleksową realizację nowego serwisu Ambasadora Innowacji. Działania objęły m.in.: przygotowanie koncepcji graficznej, rozbudowanie platformy, zaprojektowanie architektury informacji oraz prace programistyczne.

OS3 współpracuje z Philipsem od ponad roku. W tym czasie agencja stworzyła platformę „Świat Philips. Dla tych, którzy uwielbiają innowacje”, zrzeszającą najbardziej aktywnych i oddanych marce konsumentów oraz zrealizowała akcję filmową LifeACT, której kluczowymi elementami były krótkometrażowe spoty
z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.

Źródło: OS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764