logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Os3 realizuje kampanię reklamową marki Resibo

  PR 05.11.2019, przeczytano 1913 razy
ilustracjastrzałka

Agencja oS3 odpowiada za kompleksową realizację działań reklamowych kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley sp. z o.o.). Parasolem komunikacyjnym kampanii jest hasło: „Modern Nature is Calling”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/os3-realizuje-kampanie-reklamowa-marki-resibo,384593,artykul.html

- Kampania jest pierwszym etapem budowania wizerunku marki Resibo jako wegańskich kosmetyków naturalnych – mówi Michał Kobierzewski, Executive Creative Director agencji oS3 i dodaje: - Jest to efekt ponadrocznej współpracy, w trakcie której powstały nowe pozycjonowanie i strategia marki Resibo.

„Modern Nature is Calling” odwołuje się do silnej potrzeby bliskości z naturą, która szczególnie w dzisiejszych czasach, w obliczu zmian klimatycznych, nabiera zupełnie nowego znaczenia.

- Otwieramy się na to, co zbliża nas ku naturze. To poszukiwanie i moment przebudzenia ujęliśmy w krótkiej formie filmowej wspólnie z Papayą – podkreśla Michał Kobierzewski. – Wraz z Danielem Jaroszkiem i Tymkiem Pieczką wypracowaliśmy charakterystyczną narrację, stawiając jednocześnie na analogowy zapis na taśmie 16 mm. Dzięki temu opowiedzieliśmy tę historię w wyjątkowy sposób. Tę narrację chcemy kontynuować w kolejnych odsłonach, odkrywając coraz bardziej świat kosmetyków naturalnych Resibo.

- Silna, świadoma swego piękna kobieta, robiąca swój pierwszy krok w stronę natury, to nie tylko metafora dzisiejszego świata, ale historia marki Resibo – mówi Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka marki. - To otwarcie się na świat natury, która zachwyca skutecznością daje ujście w niezwykłej, filmowej opowieści, którą chcemy kontynuować, by taką narracją przybliżać konsumentkom markę, nasze wartości i wizję, którą wspólnie wyznajemy w Resibo. Kampania „Modern Nature Is Calling” jest zwieńczeniem naszej wspólnej pracy nad rozwojem marki, a dla mnie również pięknym podsumowaniem wszystkich naszych wartości i pięciu lat Resibo na rynku, które świętujemy właśnie w tym roku.

Współpraca oS3 z marką Resibo zaowocowała nową strategią komunikacji, strategią mediową i nową platformą e-commerce oraz kampanią wizerunkową.

W działaniach reklamowych wykorzystano: prasę (m.in. Wysokie Obcasy i Wysokie Obcasy Extra), Internet (YouTube, Player.pl, Wizaz.pl, Google) oraz social media (Facebook, Instagram). Kampania potrwa do końca grudnia 2019 roku.

Zespół projektowy agencji oS3:

  • Executive Creative Director: Michał Kobierzewski
  • Creative Team: Michał Kobierzewski, Magda Braniewska, Karolina Anderson, Joanna Izbińska, Magdalena Kaczanowska
  • Client service:  Joanna Stępień, Dominika Majcher, Karolina Stańczak
  • Studio produkcyjne: Papaya Films
  • Director: Daniel Jaroszek
  • DP: Tymoteusz Pieszka
  • Producent: Karolina Korta

Źródło: oS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764