logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Os3 realizuje kampanię reklamową marki Resibo

  PR 05.11.2019, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

Agencja oS3 odpowiada za kompleksową realizację działań reklamowych kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley sp. z o.o.). Parasolem komunikacyjnym kampanii jest hasło: „Modern Nature is Calling”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/os3-realizuje-kampanie-reklamowa-marki-resibo,384593,artykul.html

- Kampania jest pierwszym etapem budowania wizerunku marki Resibo jako wegańskich kosmetyków naturalnych – mówi Michał Kobierzewski, Executive Creative Director agencji oS3 i dodaje: - Jest to efekt ponadrocznej współpracy, w trakcie której powstały nowe pozycjonowanie i strategia marki Resibo.

„Modern Nature is Calling” odwołuje się do silnej potrzeby bliskości z naturą, która szczególnie w dzisiejszych czasach, w obliczu zmian klimatycznych, nabiera zupełnie nowego znaczenia.

- Otwieramy się na to, co zbliża nas ku naturze. To poszukiwanie i moment przebudzenia ujęliśmy w krótkiej formie filmowej wspólnie z Papayą – podkreśla Michał Kobierzewski. – Wraz z Danielem Jaroszkiem i Tymkiem Pieczką wypracowaliśmy charakterystyczną narrację, stawiając jednocześnie na analogowy zapis na taśmie 16 mm. Dzięki temu opowiedzieliśmy tę historię w wyjątkowy sposób. Tę narrację chcemy kontynuować w kolejnych odsłonach, odkrywając coraz bardziej świat kosmetyków naturalnych Resibo.

- Silna, świadoma swego piękna kobieta, robiąca swój pierwszy krok w stronę natury, to nie tylko metafora dzisiejszego świata, ale historia marki Resibo – mówi Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka marki. - To otwarcie się na świat natury, która zachwyca skutecznością daje ujście w niezwykłej, filmowej opowieści, którą chcemy kontynuować, by taką narracją przybliżać konsumentkom markę, nasze wartości i wizję, którą wspólnie wyznajemy w Resibo. Kampania „Modern Nature Is Calling” jest zwieńczeniem naszej wspólnej pracy nad rozwojem marki, a dla mnie również pięknym podsumowaniem wszystkich naszych wartości i pięciu lat Resibo na rynku, które świętujemy właśnie w tym roku.

Współpraca oS3 z marką Resibo zaowocowała nową strategią komunikacji, strategią mediową i nową platformą e-commerce oraz kampanią wizerunkową.

W działaniach reklamowych wykorzystano: prasę (m.in. Wysokie Obcasy i Wysokie Obcasy Extra), Internet (YouTube, Player.pl, Wizaz.pl, Google) oraz social media (Facebook, Instagram). Kampania potrwa do końca grudnia 2019 roku.

Zespół projektowy agencji oS3:

  • Executive Creative Director: Michał Kobierzewski
  • Creative Team: Michał Kobierzewski, Magda Braniewska, Karolina Anderson, Joanna Izbińska, Magdalena Kaczanowska
  • Client service:  Joanna Stępień, Dominika Majcher, Karolina Stańczak
  • Studio produkcyjne: Papaya Films
  • Director: Daniel Jaroszek
  • DP: Tymoteusz Pieszka
  • Producent: Karolina Korta

Źródło: oS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi w ramach Wielkiego Testu sieci
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL pobiło kolejny rekord – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764