logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OSHEE łączy siły z artystami – projekt SPEAK UP

  PR 08.01.2025, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

Marka OSHEE rozszerza projekt SPEAK UP o współpracę z młodymi artystami, by wzmacniać świadomość na temat dobrostanu emocjonalnego. W ramach tej inicjatywy na butelkach OSHEE Vitamin Water D+K pojawiły się nowe, inspirujące etykiety, które przedstawiają artystyczne interpretacje zdrowia psychicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oshee-laczy-sily-z-artystami-%E2%80%93-projekt-speak-up,407053,artykul.html

OSHEE dostrzega pilną potrzebę budowania wsparcia emocjonalnego dla młodych ludzi w obliczu współczesnych wyzwań. Od kilku lat działa na rzecz poprawy kondycji psychicznej najmłodszych. OSHEE SPEAK UP to długofalowy projekt, który ma na celu zmianę podejścia do zdrowia psychicznego. Współpraca z artystami to unikalny projekt, który łączy świat sztuki i zdrowia, aby podnieść świadomość na temat równowagi psychicznej dzieci i młodzieży. Ambicją marki jest pokazanie, że poprzez sztukę można dotrzeć do młodych ludzi i otworzyć ich na rozmowę o swoich emocjach i odczuciach.

Projekt SPEAK UP, poza edukacją, koncentruje się również na inspirowaniu i zachęcaniu młodzieży do otwartej rozmowy o swoich uczuciach. W realizację misji marki zostali zaangażowani ilustratorzy: Bartosz Żuber, Martyna Wilner oraz Justyna Bojczuk-Krzepina, którzy w artystyczny sposób oddali temat zdrowia psychicznego, poprzez osobiste interpretacje tego zagadnienia. Ich projekty zostały umieszczone na etykietach OSHEE Vitamin Water D+K.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W OSHEE wierzymy, że dobrostan psychiczny jest fundamentem zdrowego życia. Naszą misją jest wspieranie młodzieży, która, przytłoczona codziennymi wyzwaniami, często potrzebuje pomocy, by zrozumieć, że trudne emocje i złe samopoczucie nie są powodem do wstydu. Poprzez zaangażowanie artystów w OSHEE SPEAK UP chcemy stworzyć przestrzeń do otwartego dialogu o zdrowiu psychicznym młodych osób. Każdy zakup OSHEE Vitamin Water D+K, na którego etykiecie znalazły się ilustracje, wspiera Fundację Twarze Depresji, a 5% przychodu przekazujemy na program bezpłatnej pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Wierzymy, że razem możemy przełamywać trudne tematy i dać młodym wsparcie, na jakie zasługują” – mówi Julia Markowska, specjalista ds. marketingu i CSR.

Sztuka jako głos młodego pokolenia

Zaangażowani artyści to osoby młode i świadome wyzwań, z którymi boryka się ich pokolenie. Każdy z nich, na swój unikalny sposób, przedstawił temat zdrowia psychicznego, tworząc ilustracje będące nie tylko interpretacją tego zagadnienia, ale też wyrazem troski i nadziei. Butelki w nowej odsłonie przyciągają wzrok i trafiają bezpośrednio do młodych ludzi, którzy cenią sobie dobry design. Prace są pełne symboliki, którą trudno ubrać w słowa. Kolory, formy i detale stanowią zaproszenie refleksji, która często bywa pierwszym krokiem na drodze do zrozumienia siebie i swoich emocji.

Butelki OSHEE Vitamin Water D+K z ilustracjami przygotowanymi przez młodych artystów stanowią wyjątkowy nośnik tej kampanii. Jednak OSHEE SPEAK UP to również podcast, który porusza kwestie zdrowia psychicznego. Najnowszy odcinek z gościnnym udziałem Wiki Krauz – ilustratorką i instagramerką, która promuje troskę o zdrowie psychiczne – już wkrótce dostępny będzie na YouTube oraz Spotify.

Źródło: OSHEE Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764