logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej

  PR 27.09.2022, przeczytano 500 razy
ilustracjastrzałka

AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oshee-na-nosnikach-ams-wspiera-maratonczykow-w-kampanii-content-marketingowej,397384,artykul.html

Po raz pierwszy w OOH realizowana jest kampania kontentowa przy pełnym zakupie mediów w modelu CPM DOOH. Takie podejście było dotąd stosowane wyłącznie w komunikacji internetowej. Do tej pory podstawą rozliczeń dla działań OOH była liczba kontaktów, w połączeniu z lokalizacją i formatem, w określonym czasie trwania kampanii — dwóch, bądź czterech tygodni emisji reklam.

— Teraz, dzięki zastosowaniu modelu CPM DOOH, czyli Cost Per Mille, możemy realizować kampanie, rozliczając się z klientami wyłącznie za realne wyświetlenia. Kampania kontentowa OSHEE to pierwsze zastosowanie tego podejścia w praktyce, oznaczające przełom pod względem elastyczności i efektywności komunikacji w OOH — wyjaśnia Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS.

Trwająca tydzień kampania wiąże się z najważniejszym w stolicy wydarzeniem biegowym, czyli 44. Maratonem Warszawskim, który odbędzie się w najbliższą niedzielę, 25 września. OSHEE zostało partnerem maratonu, zapewniając uczestnikom właściwe nawodnienie i zapas energii.

Plan kampanii i przyjęty model CPM DOOH gwarantują reklamodawcy konkretną liczbę emisji. W pierwszych dniach komunikacja obejmuje motywatory adresowane do biegaczy, treści edukacyjne i informacyjne, zaś w finale, czyli w dniu startu 44. Maratonu Warszawskiego, layouty kampanii będą dopingować uczestników biegu, informować o trasie maratonu oraz zachęcać widzów do wspólnego kibicowania startującym.

— Jako marka towarzysząca sportowcom, zarówno zawodowcom, jak i amatorom, postawiliśmy na eksperckość. Zależy nam na dostarczaniu miłośnikom biegów wartości dodanej, a tym właśnie  są  jakościowe treści, adekwatne do konkretnych odbiorców, miejsca i czasu. Wspieramy biegaczy w zakresie właściwego nawadniania organizmu i zagrzewamy do walki podczas maratonu. W OSHEE żyjemy sportem. Nie tylko piłką nożną, ale również każdą dyscypliną, w której celem jest przekraczanie swoich granic. Zgodnie z hasłem „Live Fight Win” chcemy być aktywną marką, która nie boi się żadnego wyzwania. Jednocześnie z ogromną satysfakcją wspieramy konsumentów, którzy napędzani pasją chcą sięgać za horyzont – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Kampania digitalowa obejmuje wyłącznie Warszawę i jest tak zaplanowana, aby precyzyjnie trafić z konkretnym przekazem do właściwych grup docelowych. W dniu maratonu emisje obejmą punkty wzdłuż trasy 44. Maratonu Warszawskiego, aby dotrzeć z kontentem zarówno do biegaczy, jak i widzów. Takie działania są możliwe wyłącznie dzięki systemowi Digital OOH — który umożliwia elastyczną zmianę layoutów w dowolnym momencie trwania kampanii, w czasie rzeczywistym.

System DOOH od AMS obejmuje ponad 4400 punktów styku konsumenta z marką: na przystankach, na kluczowych wielkomiejskich skrzyżowaniach, w galeriach i centrach handlowych, w klubach fitness premium, w pojazdach publicznego transportu zbiorowego oraz na ekranach bankomatów.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764