logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oshee Oficjalnym Napojem Mistrzostw Fed Cup i Partnerem PZT

  PR 07.02.2019, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Już jutro reprezentacja kobiet w tenisie powalczy o awans do Grupy Światowej Fed Cup. W Zielonej Górze Polki zmierzą się z Rosją i Danią. Oficjalnym partnerem wydarzenia jest OSHEE, które z dn. 1. lutego br. przyjęło tytuł Oficjalnego Partnera Polskiego Związku Tenisa. Wraz z początkiem lutego produkty marki otrzymały status Oficjalnych Napojów Mistrzostw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oshee-oficjalnym-napojem-mistrzostw-fed-cup-i-partnerem-pzt,381142,artykul.html

Reprezentacja Polski, która w dniach 6-9 lutego br., będzie walczyć o sukces w turnieju Fed Cup w Zielonej Górze, ma spore szanse na awans i kibice pokładają w niej nadzieję na pokonanie silnej drużyny Rosjanek. W biało-czerwonych barwach w Zielonej Górze wystąpią Magda Linette, Iga Świątek, Magdalena Fręch oraz Alicja Rosolska. Zespół złożony z utytułowanych kadrowiczek i ich zdeterminowanych młodszych koleżanek to solidny skład na pierwsze starcie z Rosją, a także kolejne z Danią.

Zespół, który zwycięży w turnieju, awansuje do kwietniowych baraży o grupę światową. Tym razem polska reprezentacja będzie grała przed własną publicznością, a o jej komfort zadbał Polski Związek Tenisowy ze sponsorami, wśród nich OSHEE – lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce.

Dzięki umowie zawartej z Polskim Związkiem Tenisowym, od 1. lutego 2019 r. marka OSHEE jako Oficjalny Partner Polskiego Związku Tenisowego stała się też Partnerem Drużynowych Mistrzostw Świata Fed Cup, a jej produkty Oficjalnymi Napojami Mistrzostw.

- Przywilej ten odzwierciedla uznanie dla sportowych wartości, jakimi kieruje się nasza firma – mówi Paweł Zierkiewicz, Manager ds. Eventów i Sponsoringu Sportowego OSHEE. - Wsparcie, jakie okazujemy sportowcom różnych dziedzin jest dla nas czymś naturalnym. Pasja oraz wola walki, jakie ich napędzają, są tym, co pozwala pokonywać przeszkody, własne ograniczenia i podnosi po upadku. Chcemy promować właśnie taką niezłomną postawę, jako wzór dla innych i dla naszej własnej marki - dodaje Zierkiewicz.

Oprócz wsparcia Polskiego Związku Tenisowego, marka OSHEE jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz oficjalnym partnerem rozgrywek Fortuny 1. Ligi i Ekstraklasy. Współpracuje z reprezentacją AMP Futbolu oraz Federacją KSW, a do końca sierpnia 2018 roku wspierała Polski Związek Lekkiej Atletyki.

Źródło: OSHEE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764