logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN

  PR 15.01.2019, przeczytano 449 razy

The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osiem-nowych-agencji-dolaczylo-do-iprn,380807,artykul.html

SIEĆ IPRN PRZYSPIESZA

Nowe agencje członkowskie IPRN:

  • Crest Communications, z Pragi (Czechy)
  • Headline, z Santiago (Chile)
  • INC i L45 - The Van Group, z Rzymu i Mediolanu (Włochy)
  • Lopito, Ileana & Howie z San Jose (Portoryko)
  • Publik Kommunikation z siedzibą w Sztokholmie (Szwecja)
  • W7 Worldwide z siedzibą w Dżuddzie (Arabia Saudyjska)
  • TDUB z Hamburga (Niemcy)

Agencje dołączają do stale rozwijającego się grona  firm zrzeszonych w IPRN.  Organizacja założona w 1995 roku stanowi aktualnie jedną z największych na świecie sieci niezależnych agencji, które są obecne na rynkach w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, Bliskim Wschodzie oraz Dalekim Wschodzie, a także w Australii. Połączone przychody agencji członkowskich wynoszą 5 mld USD, zatrudnionych jest w nich ponad 7 000 pracowników. Celem firm należących do IPRN jest zapewnienie lokalnej wiedzy i globalnego zasięgu wszystkim klientom potrzebującym wsparcia z zakresu public relations i działań komunikacyjnych na rynkach całego świata.

– IPRN ma kluczowe znaczenie dla agencji, które chcą rozszerzyć swoje możliwości działania na globalną skalę. Witamy nowe agencje członkowskie i jesteśmy bardzo zadowoleni z silnego rozwoju naszej organizacji w ostatnim roku – powiedział Luis Gonzalez, Prezes IPRN.

ANNUAL GENERAL MEETING PIERWSZY RAZ W WARSZAWIE

Każdego roku, jedna z agencji członkowskich oraz Prezes IPRN organizują Annual General Meeting (AGM), na którym pojawiają się wszystkie firmy zrzeszone w organizacji. Spotkanie jest istotne dla budowania osobistych, zawodowych i kulturowych relacji między członkami. Tegoroczne AGM odbędzie się w maju, w Warszawie.

– Agencja Public Dialog jest bardzo dumna z organizacji tegorocznego spotkania i  konferencji IPRN oraz możliwości goszczenia w Warszawie firm członkowskich z całego świata. Program pięciodniowego wydarzenia, nad którym pracujemy, będzie odpowiadał wysokim wymaganiom naszych partnerów w zakresie kontynuacji rozwoju naszej organizacji, a także pomocy naszym klientom w nadaniu ich biznesom międzynarodowego wymiaru – powiedział Paweł Bylicki, Prezes IPRN.

Bylicki został wybrany na to stanowisko prezesa przez członków International Public Relations Network w czerwcu 2018 roku. Kadencja trwa 12 miesięcy, do maja 2019 roku.

Źródło: IPRN

www.iprn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764