logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OSM Piątnica powraca ze śpiewającą kampanią napojów roślinnych

  PR 13.04.2023, przeczytano 804 razy
ilustracjastrzałka

OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana od 14 kwietnia do 21 maja 2023 r. Spoty promujące produkty Piątnicy Roślinnej emitowane będą w TV, digitalu oraz w mediach społecznościowych. Celem kampanii „Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu” jest podkreślenie ich pysznego smaku, różnorodności zastosowań, a także – zachęta do ich wypróbowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osm-piatnica-powraca-ze-spiewajaca-kampania-napojow-roslinnych,399628,artykul.html

Napoje Piątnicy Roślinnej mają wszystko co najlepsze: doskonały smak z wyczuwalnymi nutami głównych składników, idealną konsystencję, a także naturalny skład. Dostępne są w 2 wariantach: owsiane i migdałowe, w charakterystycznej butelce z rączką, która zapewnia wygodę używania i świeżość prosto z lodówki – no bo skąd.

Nowością w ofercie Piątnicy jest Napój roślinny migdałowy, który charakteryzuje się kremową konsystencją i delikatnym smakiem z wyczuwalną nutą prażonych migdałów. Znakomicie sprawdzi się do przygotowania porannej kawy, owsianki, chrupiących gofrów czy naleśników.

Intensywne wsparcie gwarancją zainteresowania konsumentów

Napoje roślinne z Piątnicy zyskały już popularność i rozpoznawalność, o czym świadczy fakt, że Piątnica Roślinna została wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie RoślinnieJemy. Najwyższą jakość produktów gwarantuje Piątnica – marka ciesząca się olbrzymim zaufaniem i lojalnością konsumentów. Zaplanowana od 14 kwietnia br. kampania, realizowana w telewizji i digitalu, zapewni szerokie dotarcie z komunikatem i jest dodatkową gwarancją zainteresowania konsumentów.

Źródło: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764