logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OSM Piątnica ruszyła z kampanią promocyjną jogurtu

  PR 23.09.2016, przeczytano 577 razy
ilustracjastrzałka

9 września wystartowała kampania reklamowa promująca Jogurt typu greckiego Piątuś od OSM Piątnica. Działania pod hasłem „Piątuś – przekąska na piątkę z plusem!” prowadzone są w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osm-piatnica-ruszyla-z-kampania-promocyjna-jogurtu,30016,artykul.html

W ramach kampanii, która potrwa miesiąc, uruchomiono nową stronę internetową. Jej celem jest promocja Piątusia jako pełnowartościowego produktu w diecie przedszkolaków i uczniów.

Ideą kampanii „Piątuś – przekąska na piątkę z plusem!” jest promocja Jogurtu Piątuś jako zdrowego posiłku dostępnego w gamie smaków idealnie odpowiadających gustom najmłodszych. Spółdzielnia stworzyła więc specjalną stronę internetową www.piatus.piatnica.com.pl dedykowaną rodzicom dzieci rozpoczynających z początkiem września rok w szkole i przedszkolu.

Rodzice maluchów znajdą na niej informacje nie tylko na temat wartości odżywczych, których źródłem jest jogurt – niezbędny element zdrowej diety każdego przedszkolaka i ucznia. Dowiedzą się z niej także, jak pozytywny wpływ zawarte w nim składniki odżywcze mają zarówno na fizyczną, jak i psychiczną sferę rozwoju dziecka.
     
Kampania „Piątuś – przekąska na piątkę z plusem!” to odpowiedź na potrzeby rodziców najmłodszych konsumentów, którym zależy, by dieta ich pociech była bogata w zdrowe i naturalne produkty. Akcja prowadzona jest w mediach społecznościowych: na Facebooku i Instagramie.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764