logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OSM Piątnica wybrała Veneo do promocji mlek smakowych

  PR 20.09.2018, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Veneo wygrała przetarg producenta wyrobów mlecznych OSM Piątnica na promocję nowych produktów – mlek smakowych. O wygranej zadecydował koncept strategiczno-kreatywny oraz plan jego egzekucji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osm-piatnica-wybrala-veneo-do-promocji-mlek-smakowych,379405,artykul.html

 To dla nas duże wyróżnienie. Cieszymy się, że Piątnica zaprosiła nas do swojego przetargu, na drodze new businessowej – mówi Strategy & Creative Director w Veneo, Beata Mordarska – Celem kampanii launchingowej pod hasłem „Mleko ze smakiem” jest promocja nowych produktów Piątnicy jako zdrowej i smacznej przekąski „on the go” – produktu dla aktywnych, żyjących w pośpiechu –  a jednocześnie mocne zaistnienie marki Piątnica w segmencie „mlek smakowych”.

ilustracjastrzałka

Mleka smakowe to obecnie dynamicznie rozwijająca się kategoria. W naszych produktach postawiliśmy na naturalny skład, czystą etykietę oraz wyśmienite kompozycje smakowe. Do naszych konsumentów wychodzimy z kreatywną i wesołą kampanią pokazującą główne walory naszych mlek smakowych. Zależy nam, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o naszych nowych, pysznych i zdrowych produktach. – mówi pracownik działu marketingu OSM Piątnica, Natalia Bargielska

Zakres usług Veneo obejmuje kreacje marketingowe do wszystkich kanałów komunikacji, współpracę z influencerami oraz zakup mediów digitalowych. Ze strony Veneo nadzór nad obsługą kampanii i komunikacji oraz realizacji celów wizerunkowych i biznesowych sprawuje Account Manager, Rafał Idzik.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764