logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ósma edycja Wieczoru Branżowego PIAP za nami

  PR 22.02.2018, przeczytano 520 razy

Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osma-edycja-wieczoru-branzowego-piap-za-nami,35541,artykul.html

- Wieczór Branżowy PIAP to doskonała okazją do spotkań i rozmów przy lampce dobrego wina i nastrojowej muzyce w tle. Od samego początku, już na etapie koncepcji Wieczoru Branżowego PIAP, zależało nam na stworzeniu nie imprezy, nie przyjęcia ale miejsca spotkań, w którym każdy z właścicieli, prezesów firm zrzeszonych w naszej Izbie będzie miał okazję do rozmów, wymiany doświadczeń, spostrzeżeń dotyczących branży, czy spędzenia miło czasu w towarzystwie branżowych przyjaciół. Cieszy mnie fakt, że Wieczór Branżowy PIAP na stałe wpisał się w kalendarz wielu z nas. Miło będzie nam gościć Państwa również za rok - mówi Magda Owczarska Wiceprezes PIAP.

Wieczór Branżowy PIAP odbył się 08.02.2018 roku w Restauracji STIXX Bar&Grill w Warszawie.

Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., Brandfathers Group Sp. z o.o.,Guapa Produkcja Sp. z o.o.,Inspirion Polska Sp.z o.o., RITF advnet Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Marcin Bosek, SDX Group Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o.

- Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w wieczorze organizowanym dla członków PIAP. Mając okazję chciałabym wyrazić swoje uznanie i wdzięczność za organizację wieczoru wszystkim, którzy się przyczynili do sukcesu tego wydarzenia. Piękne miejsce, wspaniałe smaczne jedzenie i samo wydarzenie zawsze sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości i nieformalnych rozmów z pozostałymi członkami PIAP, na które bardzo często  nie ma czasu. Bardzo fajną formą uhonorowania przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie jest wyróżnienie firm, które obchodzą swoje jubileusze. W obecnych czasach dużym wyzwaniem jest prowadzenie firmy i nie zwariowanie, a jeżeli ktoś działa na rynku  20 czy 25 lat to chylę czoła bo to trudna branża Przy tej okazji serdecznie gratuluje wszystkim wyróżnionym Jubilatom. Z pewnością będziemy uczestniczyć w kolejnych wydarzeniach organizowanych przez PIAP, ponieważ bardzo dobrze wiemy jak ważne są relacje, zdrowa konkurencja i zacieśnianie więzi z partnerami handlowymi - mówi Beata Dobrowolska Właścicielka EBK Reklama.

Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której wręczono statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich. Jubileusze 2018 świętowały firmy: Chocolate Land, Paul Stricker, Fabryka Smyczy, Easy Gifts, CAPIRA creative product, Trober Polska, OOH Magazine, Macma Polska, Mid Ocean Brands Polska, Spark Promotions, Artystik Poland Group, MAXIM Ceramics, MART, TUBUS, ASGARD, A.S.S.-3 Ewa Skoczeń, Polski Drukarz, AWIH, Jaguar Tomasz Chwiłowicz.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764