logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ósmy mistrz Car Wrappingu

  PR 14.02.2018, przeczytano 2253 razy
ilustracjastrzałka
Ekipa Car&Wrap Championship niemal w komplecie

Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays ogłoszono zwycięzcę ósmej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Mariusz Daniluk reprezentujący firmę DuchService. Wydarzenie to, które na stałe wpisało się w program targów wzbudziło w tym roku jeszcze większe zainteresowanie niż poprzednie edycje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osmy-mistrz-car-wrappingu,35461,artykul.html

Na arenie zawodów o tytuł polskiego Mistrza Car Wrapingu stanęło czterech zawodników. Trzydniowe zawody pełne były zarówno emocji jak i trudnych wyzwań. Zawodnicy musieli wykazać się dokładnością, szybkością, kreatywnością, wiedzą i przede wszystkim – opanowaniem. Jury (w składzie: Dariusz Tondera z Avery Dennison, Piotr Lewalski z Applico.pl oraz Ewa Urbanowicz i Joanna Zjawin z ramienia European Media Group) w trakcie każdej konkurencji dokładnie przyglądało się działaniom zawodników, a następnie efektom ich pracy, wychwytując przy tym nawet najmniejsze potknięcia i błędy. W efekcie udało się im wyłonić najlepszego z najlepszych – Mistrza Polski w Car Wrappingu.

Bezdyskusyjnym zwycięzcą ósmej edycji Polish Car Wrap Championship okazał się Mariusz Daniluk z firmy DuchService. Drugą lokatę zajął Tomasz Dąbrowski reprezentujący Auto Folia Studio, natomiast trzeci stopień na podium przypadł Tomaszowi Kurysiowi z Ubieramysamochody.pl. Czwarte miejsce, acz z minimalną stratą do trzeciego zdobył Sławomir Jankowski z firmy Jangraf.

Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia: folie od firmy Avery Dennison, opalarki firmy Steinel oraz roczne prenumeraty czasopisma VISUAL COMMUNICATION. Zwycięzca dodatkowo wrócił do domu z pucharem i tytułem mistrza oraz prawem do używania znaków konkursu w swoich materiałach reklamowych, a także szkoleniem dla aplikatorów od Avery Dennison.

Zarówno zainteresowanie ze strony zwiedzających targi, jak i profesjonalizm uczestników oraz jury konkursu potwierdziły prestiż mistrzostw. Dla wszystkich zawodników udział w tegorocznej edycji okazał się nie tylko możliwością zaprezentowania swych umiejętności i zdobycia nowych kontaktów zawodowych, lecz również cennym i kształcącym doświadczeniem. A o atrakcyjności mistrzostw świadczą tłumy odwiedzające stoisko European Media Group na targach RemaDays 2018.

ilustracjastrzałka
Pierwsza konkurencja – oklejanie prawego boku auta

ilustracjastrzałka
Zmagania sprawdzające dokładność zawodników

ilustracjastrzałka
Drugi dzień zmagań – kategoria Freestyle

ilustracjastrzałka
Dzień trzeci – oklejanie maski samochodu na czas

ilustracjastrzałka
Puchar mistrza otrzymuje Mariusz Daniluk

Źródło: European Media Group

Dodatkowe informacje:

Partnerami projektu były firmy: HP, Efi, Avery Dennison, Mercedes–Benz Smart Center Duda-Cars, Applico.pl, Steinel, ATS.
Organizatorzy: European Media Group, Targi RemaDays


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: EuropeanMedia

(Joanna )

EuropeanMedia o sobie:

EUROPEAN MEDIA GROUP jest wydawcą magazynów: VISUAL COMMUNICATION, PRINT & PUBLISHING, PACKAGING POLSKA. Znana na całym świecie międzynarodowa grupa medialna, wydająca od kilkunastu lat publikacje w Azji oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Europejska siedziba firmy znajduje się w Wiedniu. Tam też jest centrala Wydawnictwa, która łączy wszystkie kraje i wyznacza globalne plany strategiczne. Polska siedziba EUROPEAN MEDIA GROUP znajduje się w Poznaniu. Każdy z międzynarodowych magazynów posiada swoje mutacje narodowe, odzwierciedlające indywidualną koncepcję i charakter pism, natomiast międzynarodowy charakter całej Grupy jest ich kluczem do sukcesu. Daje to Wydawnictwu niesamowitą przewagę w stosunku do konkurencji. Przez kilkanaście lat obecności na rynku międzynarodowym Firma uzyskała bardzo dobrą pozycję i stała się jednym z największych wydawnictw branżowych na świecie. Warto również podkreślić iż EUROPEAN MEDIA GROUP jest organizatorem prestiżowych konkursów jakimi jest: Art of Packaging oraz Car Wrap Championship.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.DIMAQ UNI open graphajlepszą pracę...
Provident przyznał nagrodę w konkursie Grand Press Photo 2019
Provident już trzeci rok z rzędu przyznał nagrodę specjalną w ramach konkursu Grand Press Photo. Jako partner kategorii Życie codzienne, Provident Polska wyróżnił zdjęcie wykonane przez Aleksandra Knittera, fotoreportera z Chojnic.
FleetPulse - projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone - otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Firma Dobrze Widziana 2019 dla Cityboard Media
Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie Business Centre Club przyznaje firmom, które w szczególny sposób dbają o CSR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764