W 2014 roku, marka świętuje 50. urodziny, czyniąc miłośników Nutelli w 160 krajach na całym świecie, bohaterami jubileuszowej kampanii. Idea 50 lat pełnych uczuć to 5 dekad wielu osobistych historii związanych z Nutellą. Zaangażowanie fanów stało się inspiracją dla marki do zebrania ich wyjątkowych i poruszających opowieści.
Podziel się z nami swoją historią – to urodzinowe przesłanie kierowane przez markę do fanów na całym świecie, by zachęcić ich do dzielenia się swoją przygodą z Nutellą na stronie: www.nutellastories.com. To właśnie opowieści, zdjęcia i filmy fanów będą składały się na kampanię urodzinową Nutelli, a te najbardziej inspirujące, zostaną nagrodzone.
W ramach obchodów 50. rocznicy istnienia, Nutella pragnie odwdzięczyć się swoim miłośnikom i rozpoczyna wielkie odliczanie do 18 maja 2014, kiedy w 160 krajach nastąpi równocześnie wielki finał urodzinowego świętowania.
Według raportu sporządzonego w kwietniu br. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia[1], wiele osób w Polsce kojarzy Nutellę z dzieciństwem lub z wyjazdami zagranicznymi. Większość ich historii związana jest z rodziną oraz z ulubionymi sposobami na jedzenie Nutelli.
Źródło: Nutella