logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Osobiste historie fanów w urodzinowej kampanii Nutelli

  PR 02.05.2014, przeczytano 727 razy

W 2014 roku, marka świętuje 50. urodziny, czyniąc miłośników Nutelli w 160 krajach na całym świecie, bohaterami jubileuszowej kampanii. Idea 50 lat pełnych uczuć to 5 dekad wielu osobistych historii związanych z Nutellą. Zaangażowanie fanów stało się inspiracją dla marki do zebrania ich wyjątkowych i poruszających opowieści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osobiste-historie-fanow-w-urodzinowej-kampanii-nutelli,21525,artykul.html

Podziel się z nami swoją historią – to urodzinowe przesłanie kierowane przez markę do fanów na całym świecie, by zachęcić ich do dzielenia się swoją przygodą z Nutellą na stronie: www.nutellastories.com. To właśnie opowieści, zdjęcia i filmy fanów będą składały się na kampanię urodzinową Nutelli, a te najbardziej inspirujące, zostaną nagrodzone.

W ramach obchodów 50. rocznicy istnienia, Nutella pragnie odwdzięczyć się swoim miłośnikom i rozpoczyna wielkie odliczanie do 18 maja 2014, kiedy w 160 krajach nastąpi równocześnie wielki finał urodzinowego świętowania.

Według raportu sporządzonego w kwietniu br. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia[1], wiele osób w Polsce kojarzy Nutellę z dzieciństwem lub z wyjazdami zagranicznymi. Większość ich historii związana jest z rodziną oraz z ulubionymi sposobami na jedzenie Nutelli.

Źródło: Nutella

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie CAWI, N=400, ARC Rynek i Opinia, kwiecień 2014r.

Nutella została stworzona przez włoskiego cukiernika, Pietro Ferrero w 1946 roku, ale za datę narodzin marki, przyjmuje się rok 1964, kiedy krem zyskał nazwę, którą znamy obecnie. Słowo Nutella nawiązuje do jej orzechowego wnętrza. Dziś jest marką cenioną za jakość, stanowi część rodzinnego śniadania i jest kojarzona z rozpoczęciem dnia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764