logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świat streetwearu w promocji butów P.O.D. System

  PR 10.08.2018, przeczytano 1924 razy
ilustracjastrzałka

Jeśli stawiasz na wygodę, ale ważny jest dla ciebie styl, to prawdopodobnie sneakersy P.O.D. są odpowiedzią na twoje potrzeby. W końcu nie od dziś wiadomo, że projektanci adidas Originals z łatwością nadają technologii streetowy look. Sprawdź efekty najnowszej sesji: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiat-streetwearu-w-promocji-butow-p.o.d.-system,37551,artykul.html

Kiedy chcesz się dowiedzieć, co aktualnie jest cool - zaglądasz na ich Instagramowe profile. Wiedzą, co i jak, z czym i do czego. Są młodzi, zdolni, mają swoje zajawki i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Kiedy adidas Originals wypuścił nowe kolorystyki P.O.D., nie było wątpliwości, że to właśnie oni będą potrafili najlepiej oddać charakter kolekcji. Kim właściwie są i co ciekawego tym razem wykombinowali?

adidas Originals zaprosił do współpracy kilka osób z różnych światów, mających jeden wspólny mianownik - streetwear! Raper Bartek Krupa, znany lepiej pod pseudonimem „PlanBe”, chłopaki z HYPETALK – Max Zarucki i Max Kabara, youtuber Karol Poznański, Aly Marcinkowska - managerka CL20 - topowego miejsca na streetwearowej mapie Warszawy, zdolna graficzka Ania Augustynowicz, którą kojarzymy jako „Augustynkę”. W tym składzie nie mogło zabraknąć osób, które już od kilku sezonów związane są z marką: Romka Gelarda, Heli Konkol i Agi Stachurskiej.

ilustracjastrzałka

W efekcie tej wieloosobowej kolaboracji powstała sesja zdjęciowa i video, w których zaprezentowane zostały nowe modele butów P.O.D. oraz linia odzieży Kaval.

Zwyczajne sesje zdjęciowe na nikim już nie robią wrażenia. Raperski luz, olschoolowa fura, skatepark i industrialne miejscówki, to tylko płótno, na którym obraz „namalował” genialny duet reżysersko – operatorski: Piotr Matejkowski i Mateusz Dziekoński. To wszystko finalnie ubrane zostało w modne glitche, innowacyjne duplikacje nagrane na blue screenie, a także oldschoolowe fragmenty zarejestrowane za pomocą kamery VHS. Miejski charakter kampanii uwieczniła na zdjęciach Gosia Turczyńska, która bez problemu wydobyła z „modeli” streetowy luz. Jednym słowem materiały, które wyszły spod skrzydeł domu produkcyjnego NEW ORDER, naprawdę robią robotę.

ilustracjastrzałka

Potwierdza się, zatem hasło kampanii: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER, które nawiązuje do 3-częściowej podeszwy oraz technologii, jakich użyli projektanci adidas Originals. P.O.D. to trzy systemy w jednym modelu. BOOST, Point of Deflection Bridge i pianka EVA sprawdzają się osobno, ale razem tworzą naprawdę zgrane trio. Kolekcję butów P.O.D dopełnia zupełnie nowa dedykowana linia ubrań Kaval, której główną misją, jest zapewnienie maksymalnej wygody przy wysokiej jakości materiałach i najlepszym, streetwearowym designie.

ilustracjastrzałka

Źródło: adidas Originals

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764