logo
WIADOMOŚCI

Świat streetwearu w promocji butów P.O.D. System

  PR 10.08.2018, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Jeśli stawiasz na wygodę, ale ważny jest dla ciebie styl, to prawdopodobnie sneakersy P.O.D. są odpowiedzią na twoje potrzeby. W końcu nie od dziś wiadomo, że projektanci adidas Originals z łatwością nadają technologii streetowy look. Sprawdź efekty najnowszej sesji: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiat-streetwearu-w-promocji-butow-p.o.d.-system,37551,artykul.html

Kiedy chcesz się dowiedzieć, co aktualnie jest cool - zaglądasz na ich Instagramowe profile. Wiedzą, co i jak, z czym i do czego. Są młodzi, zdolni, mają swoje zajawki i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Kiedy adidas Originals wypuścił nowe kolorystyki P.O.D., nie było wątpliwości, że to właśnie oni będą potrafili najlepiej oddać charakter kolekcji. Kim właściwie są i co ciekawego tym razem wykombinowali?

adidas Originals zaprosił do współpracy kilka osób z różnych światów, mających jeden wspólny mianownik - streetwear! Raper Bartek Krupa, znany lepiej pod pseudonimem „PlanBe”, chłopaki z HYPETALK – Max Zarucki i Max Kabara, youtuber Karol Poznański, Aly Marcinkowska - managerka CL20 - topowego miejsca na streetwearowej mapie Warszawy, zdolna graficzka Ania Augustynowicz, którą kojarzymy jako „Augustynkę”. W tym składzie nie mogło zabraknąć osób, które już od kilku sezonów związane są z marką: Romka Gelarda, Heli Konkol i Agi Stachurskiej.

ilustracjastrzałka

W efekcie tej wieloosobowej kolaboracji powstała sesja zdjęciowa i video, w których zaprezentowane zostały nowe modele butów P.O.D. oraz linia odzieży Kaval.

Zwyczajne sesje zdjęciowe na nikim już nie robią wrażenia. Raperski luz, olschoolowa fura, skatepark i industrialne miejscówki, to tylko płótno, na którym obraz „namalował” genialny duet reżysersko – operatorski: Piotr Matejkowski i Mateusz Dziekoński. To wszystko finalnie ubrane zostało w modne glitche, innowacyjne duplikacje nagrane na blue screenie, a także oldschoolowe fragmenty zarejestrowane za pomocą kamery VHS. Miejski charakter kampanii uwieczniła na zdjęciach Gosia Turczyńska, która bez problemu wydobyła z „modeli” streetowy luz. Jednym słowem materiały, które wyszły spod skrzydeł domu produkcyjnego NEW ORDER, naprawdę robią robotę.

ilustracjastrzałka

Potwierdza się, zatem hasło kampanii: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER, które nawiązuje do 3-częściowej podeszwy oraz technologii, jakich użyli projektanci adidas Originals. P.O.D. to trzy systemy w jednym modelu. BOOST, Point of Deflection Bridge i pianka EVA sprawdzają się osobno, ale razem tworzą naprawdę zgrane trio. Kolekcję butów P.O.D dopełnia zupełnie nowa dedykowana linia ubrań Kaval, której główną misją, jest zapewnienie maksymalnej wygody przy wysokiej jakości materiałach i najlepszym, streetwearowym designie.

ilustracjastrzałka

Źródło: adidas Originals

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone