logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świat streetwearu w promocji butów P.O.D. System

  PR 10.08.2018, przeczytano 784 razy
ilustracjastrzałka

Jeśli stawiasz na wygodę, ale ważny jest dla ciebie styl, to prawdopodobnie sneakersy P.O.D. są odpowiedzią na twoje potrzeby. W końcu nie od dziś wiadomo, że projektanci adidas Originals z łatwością nadają technologii streetowy look. Sprawdź efekty najnowszej sesji: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiat-streetwearu-w-promocji-butow-p.o.d.-system,37551,artykul.html

Kiedy chcesz się dowiedzieć, co aktualnie jest cool - zaglądasz na ich Instagramowe profile. Wiedzą, co i jak, z czym i do czego. Są młodzi, zdolni, mają swoje zajawki i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Kiedy adidas Originals wypuścił nowe kolorystyki P.O.D., nie było wątpliwości, że to właśnie oni będą potrafili najlepiej oddać charakter kolekcji. Kim właściwie są i co ciekawego tym razem wykombinowali?

adidas Originals zaprosił do współpracy kilka osób z różnych światów, mających jeden wspólny mianownik - streetwear! Raper Bartek Krupa, znany lepiej pod pseudonimem „PlanBe”, chłopaki z HYPETALK – Max Zarucki i Max Kabara, youtuber Karol Poznański, Aly Marcinkowska - managerka CL20 - topowego miejsca na streetwearowej mapie Warszawy, zdolna graficzka Ania Augustynowicz, którą kojarzymy jako „Augustynkę”. W tym składzie nie mogło zabraknąć osób, które już od kilku sezonów związane są z marką: Romka Gelarda, Heli Konkol i Agi Stachurskiej.

ilustracjastrzałka

W efekcie tej wieloosobowej kolaboracji powstała sesja zdjęciowa i video, w których zaprezentowane zostały nowe modele butów P.O.D. oraz linia odzieży Kaval.

Zwyczajne sesje zdjęciowe na nikim już nie robią wrażenia. Raperski luz, olschoolowa fura, skatepark i industrialne miejscówki, to tylko płótno, na którym obraz „namalował” genialny duet reżysersko – operatorski: Piotr Matejkowski i Mateusz Dziekoński. To wszystko finalnie ubrane zostało w modne glitche, innowacyjne duplikacje nagrane na blue screenie, a także oldschoolowe fragmenty zarejestrowane za pomocą kamery VHS. Miejski charakter kampanii uwieczniła na zdjęciach Gosia Turczyńska, która bez problemu wydobyła z „modeli” streetowy luz. Jednym słowem materiały, które wyszły spod skrzydeł domu produkcyjnego NEW ORDER, naprawdę robią robotę.

ilustracjastrzałka

Potwierdza się, zatem hasło kampanii: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER, które nawiązuje do 3-częściowej podeszwy oraz technologii, jakich użyli projektanci adidas Originals. P.O.D. to trzy systemy w jednym modelu. BOOST, Point of Deflection Bridge i pianka EVA sprawdzają się osobno, ale razem tworzą naprawdę zgrane trio. Kolekcję butów P.O.D dopełnia zupełnie nowa dedykowana linia ubrań Kaval, której główną misją, jest zapewnienie maksymalnej wygody przy wysokiej jakości materiałach i najlepszym, streetwearowym designie.

ilustracjastrzałka

Źródło: adidas Originals

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – niezwykle popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. z rzędu wyróżnione międzynarodowymi nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia...
Zakończenie kampanii „Wolność liczy się w każdym wieku” [INFOGRAFIKA]
16 lutego 1919 roku zawarciem rozejmu w Trewirze zakończyła się największa zwycięska insurekcja w naszej historii – Powstanie Wielkopolskie. Walki rozpoczęły się 27 grudnia 1918 roku w Poznaniu i były wyrazem nastrojów patriotycznych związanych z możliwością odrodzenia państwa polskiego po I wojnie światowej.100. rocznicę tych wydarzeń, Samorząd...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764