logo
WIADOMOŚCI

Osom Studio dla Delv Global

  PR 29.06.2018, przeczytano 227 razy

Nowy Jork, Waszyngton, Londyn, Łódź - Delv, znany do tej pory jako Confluentia, zakończył proces globalnego rebrandingu. Implementacja zmian objęła zarówno biura firmy, a także wszystkie e-kanały komunikacji marki. Stworzenie strony internetowej, opartej o nową identyfikację wizualną, międzynarodowa firma konsultingowo-technologiczna powierzyła agencji OSOM STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osom-studio-dla-delv-global,37065,artykul.html

Delv to ceniona firma prowadząca działania dla największych podmiotów sektora bankowego oraz międzynarodowych korporacji. Zbudowanie dobrej witryny opartej o nową identyfikację firmy, która posiada tak ugruntowaną na rynku pozycję, wiązało się z dużym wyzwaniem i wymagało od zespołu OSOM STUDIO kompleksowego podejścia.

Agencja odpowiadała za koncepcję kreatywną, projekt graficzny, jak i wdrożenie witryny. Prace koncepcyjne skupiły się na logicznej architekturze informacji oraz intuicyjności, dzięki której Delv będzie mógł pozyskać więcej międzynarodowych Klientów. Specjaliści zadbali również o pełną responsywność witryny oraz zoptymalizowanie kodu zgodnie z dobrymi praktykami, co pozytywnie wpływa na doświadczenie użytkownika i umożliwia mu zapoznanie się z marką za pośrednictwem smartfonu czy tabletu.

Dzięki nowej stronie komunikacja Delv będzie postrzegana przez Klientów jako bardziej nowoczesna i dopasowana do dynamicznie rozwijającego się sektora finansowego. Wdrożenie witryny delvglobal.com zamyka kolejny etap transformacji Delv i czyni firmę gotową do prowadzenia działań pod nową marką.

Źródło: OSOM STUDIO

www.osomstudio.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone