logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Osom Studio dla Delv Global

  PR 29.06.2018, przeczytano 423 razy

Nowy Jork, Waszyngton, Londyn, Łódź - Delv, znany do tej pory jako Confluentia, zakończył proces globalnego rebrandingu. Implementacja zmian objęła zarówno biura firmy, a także wszystkie e-kanały komunikacji marki. Stworzenie strony internetowej, opartej o nową identyfikację wizualną, międzynarodowa firma konsultingowo-technologiczna powierzyła agencji OSOM STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osom-studio-dla-delv-global,37065,artykul.html

Delv to ceniona firma prowadząca działania dla największych podmiotów sektora bankowego oraz międzynarodowych korporacji. Zbudowanie dobrej witryny opartej o nową identyfikację firmy, która posiada tak ugruntowaną na rynku pozycję, wiązało się z dużym wyzwaniem i wymagało od zespołu OSOM STUDIO kompleksowego podejścia.

Agencja odpowiadała za koncepcję kreatywną, projekt graficzny, jak i wdrożenie witryny. Prace koncepcyjne skupiły się na logicznej architekturze informacji oraz intuicyjności, dzięki której Delv będzie mógł pozyskać więcej międzynarodowych Klientów. Specjaliści zadbali również o pełną responsywność witryny oraz zoptymalizowanie kodu zgodnie z dobrymi praktykami, co pozytywnie wpływa na doświadczenie użytkownika i umożliwia mu zapoznanie się z marką za pośrednictwem smartfonu czy tabletu.

Dzięki nowej stronie komunikacja Delv będzie postrzegana przez Klientów jako bardziej nowoczesna i dopasowana do dynamicznie rozwijającego się sektora finansowego. Wdrożenie witryny delvglobal.com zamyka kolejny etap transformacji Delv i czyni firmę gotową do prowadzenia działań pod nową marką.

Źródło: OSOM STUDIO

www.osomstudio.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764