logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Osom Studio dla Delv Global

  PR 29.06.2018, przeczytano 247 razy

Nowy Jork, Waszyngton, Londyn, Łódź - Delv, znany do tej pory jako Confluentia, zakończył proces globalnego rebrandingu. Implementacja zmian objęła zarówno biura firmy, a także wszystkie e-kanały komunikacji marki. Stworzenie strony internetowej, opartej o nową identyfikację wizualną, międzynarodowa firma konsultingowo-technologiczna powierzyła agencji OSOM STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osom-studio-dla-delv-global,37065,artykul.html

Delv to ceniona firma prowadząca działania dla największych podmiotów sektora bankowego oraz międzynarodowych korporacji. Zbudowanie dobrej witryny opartej o nową identyfikację firmy, która posiada tak ugruntowaną na rynku pozycję, wiązało się z dużym wyzwaniem i wymagało od zespołu OSOM STUDIO kompleksowego podejścia.

Agencja odpowiadała za koncepcję kreatywną, projekt graficzny, jak i wdrożenie witryny. Prace koncepcyjne skupiły się na logicznej architekturze informacji oraz intuicyjności, dzięki której Delv będzie mógł pozyskać więcej międzynarodowych Klientów. Specjaliści zadbali również o pełną responsywność witryny oraz zoptymalizowanie kodu zgodnie z dobrymi praktykami, co pozytywnie wpływa na doświadczenie użytkownika i umożliwia mu zapoznanie się z marką za pośrednictwem smartfonu czy tabletu.

Dzięki nowej stronie komunikacja Delv będzie postrzegana przez Klientów jako bardziej nowoczesna i dopasowana do dynamicznie rozwijającego się sektora finansowego. Wdrożenie witryny delvglobal.com zamyka kolejny etap transformacji Delv i czyni firmę gotową do prowadzenia działań pod nową marką.

Źródło: OSOM STUDIO

www.osomstudio.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764