logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Osom Studio i Eurobank razem dookoła świata

  PR 23.06.2017, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów agencji interaktywnej OSOM STUDIO dołączył eurobank. Agencja zaprojektowała i wdrożyła stronę internetową oraz przygotowała materiały BTL na rzecz zorganizowanej przez klienta akcji CSR-owej “Our People Round the World”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/osom-studio-i-eurobank-razem-dookola-swiata,32898,artykul.html

W porównaniu do lat poprzednich, o jedną czwartą wzrosła liczba firm realizujących działania  społecznie odpowiedzialne — wynika z opublikowanego w marcu raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Pozytywna, zrealizowana z pomysłem akcja CSR-owa może poprawić wizerunek marki w oczach klientów i kulturę samej organizacji, ale przede wszystkim pomóc innym osobom.

Swoją najnowszą akcję CSR-ową eurobank kieruje do pracowników, którzy dzięki podjętej aktywności fizycznej będą mogli pomóc podopiecznym Fundacji Mam Marzenie. Biegi, nordic walking, rower - to od uczestnika akcji zależy, jaką dyscyplinę sportu wybierze. Warunek jest jeden - musi się ona wiązać z pokonywaniem kilometrów. Celem akcji “Our People Round The World” jest bowiem pokonanie długości równika, czyli 40 075 km przez pracowników eurobanku. Przebyte kilometry są na bieżąco zliczane przez zewnętrzną aplikację, a następnie synchronizowane z bazą danych projektu. Aktualny wynik pokazuje się na liczniku kilometrów, umieszczonym na stanowiącej serce całej akcji stronie internetowej. Za wdrożenie tej interaktywnej witryny odpowiadali specjaliści z OSOM STUDIO.

Agencja stworzyła również graficzną koncepcję, której głównym elementem jest  obracającą się kula ziemska i równik, który podświetla się odpowiednio do przebytego już dystansu. Na stronie wydarzenia umieszczono interaktywną mapę Polski, która stopniowo będzie zapełniać się mozaiką ze zdjęciami oraz filmami biorących udział w akcji pracowników eurobanku. Dodatkowo posty opublikowane w mediach społecznościowych i oznaczone dedykowanym akcji hashtagiem #OurPeopleRoundTheWorld pojawiły się w zamieszczonym na stronie social hubie.

- Zaprojektowana przez agencję strona internetowa stała się rzeczywiście sercem całego wydarzenia. Dzięki interaktywnej kuli ziemskiej, która ukazuje przejechany już odcinek wraz z licznikiem kilometrów, możemy na bieżąco śledzić rezultaty akcji. Świadomość, jak niewiele brakuje do osiągnięcia celu i wsparcia instytucji charytatywnej, jeszcze bardziej mobilizuje nas do pokonywania kolejnych dystansów – mówi Małgorzata Bukowska, e-PR manager z eurobanku.

Na pokonanie długości równika team eurobanku ma 4 tygodnie. Kiedy akcja dobiegnie końca, bank przeleje na konto Fundacji Mam Marzenie kwotę odpowiadającą liczbie pokonanych kilometrów.

Źródło: OSOM STUDIO

osomstudio.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764