Tylko do 13 maja firmy członkowskie IAB Polska mogą nadsyłać zgłoszenia do drugiej edycji konkursu MIXX Awards Europe 2011. Nagrodzone zostaną w nim najlepsze kampanie reklamowe i marketingowe zrealizowane w internecie. MIXX Awards Europe 2011 jest częścią Interact Congress, jednej z największych konferencji branży interaktywnej w Europie, która odbędzie się w dniach 8-9 czerwca w Barcelonie.
W ramach IAB MIXX Awards Europe 2011, konkursu branży interaktywnej dla najlepszych reklam internetowych, nagrody przyznaje jury złożone z ekspertów marketingu, szefów europejskich agencji reklamowych realizujących kampanie online dla największych światowych marek. IAB Polska tradycyjnie zgłosi do europejskiego konkursu kampanię, która w ubiegłym roku w polskiej edycji MIXX-Awards została laureatem nagrody Best In Show dla najwyżej ocenionej kampanii w całym konkursie. W 2010 roku to wyróżnienie przyznane zostało wrocławskiej agencji WeAreMedia za kampanię Paczkobranie.
W tegorocznej edycji MIXX Awards Europe 2011 nagrody zostaną wręczone w 6 kategoriach - Brand Awareness and Positioning, Direct Response, Lead Generation, Best Brand/Product Launch, Experimental and Innovative campaign, Cross-Media Integration. W tym roku zgłaszanie kampanii jest bezpłatne. Szczegóły dotyczące warunków uczestnictwa w konkursie i nadsyłania zgłoszeń można znaleźć na stronie mixxawardseurope.com.
Uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie MIXX Awards Europe 2011 odbędzie się 8 czerwca podczas Interact Congress 2011 w Barcelonie.
Źródło: IAB Polska
mixxawardseurope.com