logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatni „Twój Weekend” – Gazeta.pl kupuje i… zamyka kontrowersyjny magazyn erotyczny

  PR 07.03.2019, przeczytano 1266 razy
ilustracjastrzałka

Od piątku 8 marca w kioskach oraz na stronie internetowej Twojweekend.pl dostępny będzie ostatni w historii numer najbardziej znanego polskiego pisma erotycznego „Twój Weekend” – tym razem jako zupełne przeciwieństwo tego, czym magazyn był przez ostatnie 27 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatni-_twoj-weekend_-%E2%80%93-gazeta.pl-kupuje-i%E2%80%A6-zamyka-kontrowersyjny-magazyn-erotyczny,381523,artykul.html

Zamknięcie najdłużej wydawanego polskiego pisma erotycznego to sprzeciw wobec uprzedmiotowieniu kobiet. Przez 27 lat „Twój Weekend” sprowadzał je wyłącznie do roli obiektów seksualnych, teraz Gazeta.pl wraz z partnerami wyda specjalny ostatni numer magazynu, który poświęci m.in. niezwykłym kobietom.

- W grudniu wystawiono na sprzedaż jedno z najstarszych, kultowych w pewnych kręgach polskich pism erotycznych. Natychmiast podjęliśmy decyzję, żeby je kupić. I zamknąć. Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiatawiania kobiet. W ostatnim numerze „Twojego Weekendu” nie będzie więc roznegliżowanych zdjęć i seksistowskich tekstów. Będą za to materiały o sile, mądrości i pięknie. Zadbały o to utalentowane redaktorki, autorki i fotografki oraz równie zdolni redaktorzy i autorzy. Mamy nadzieję, że właśnie taki „Twój Weekend” będzie głosem w ważnej dyskusji o potrzebie równości. - Agnieszka Siuzdak, dyrektor pionu Gazeta.pl

Ostatni „Twój Weekend” to historie kobiet i mężczyzn, przedstawione w artykułach, wywiadach i felietonach. Magazyn składa się z 48 stron autentycznych, poruszających treści, które powinien przeczytać każdy, bez względu na płeć. Wśród autorów znaleźli się m.in. Rikha Sharma Rani, dziennikarka współpracująca m.in. z „New York Times”, Maria Rotkiel, terapeutka i psycholożka, oraz Rafał i Tymek Bryndalowie, Miłosz Brzeziński czy Rafał Madajczak.

W ostatnim wydaniu „Twojego Weekendu” zachowane zostały znane dotychczasowym czytelnikom sekcje i rubryki, takie jak: Dossier, Pozycje, Plakat czy Komiks, by w przewrotny sposób nadać im zupełnie nowe znaczenie. W wyjątkowej sesji okładkowej autorstwa Weroniki Ławniczak z Papaya Films wzięły udział Ewa Kasprzyk, Orina Krajewska i Joanna Jędrzejczyk.

Redaktorkami prowadzącymi ostatniego wydania „Twojego Weekendu” zostały Marzena Szkolak i Magda Karpińska z Gazeta.pl.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas, które angażują się w działania wspierające kobiety oraz wdrażają w swoich organizacjach strategie równościowe. Wavemaker odpowiada za media, współpracę z influencerami oraz wsparcie kreatywne projektu. Produkcję wizualną contentu realizuje Papaya Films. Projekt wspiera także Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Od piątku 8 marca ostatni „Twój Weekend” w nakładzie 20 tysięcy sztuk dostępny będzie przez trzy miesiące w salonikach prasowych oraz w salonach sieci Empik. Jego wersję elektroniczną można kupić poprzez stronę Twojweekend.pl. Cena wydania to 9,99 zł.

Akcji towarzyszy kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, kina, radio, prasę i Internet (serwisy internetowe i media społecznościowe, m.in. Facebook, Instagram). Na potrzeby akcji przebudowano także dotychczasowy serwis Twojweekend.pl. Działania reklamowe wspierają również influencerzy.

Akcja promowana jest pod hasztagiem #TwojWeekend – organizatorzy zachęcają internautów do wsparcia inicjatywy poprzez podzielenie się w mediach społecznościowych zdjęciem okładki ostatniego „Twojego Weekendu” wraz z hasztagiem.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764