logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatni „Twój Weekend” z nagrodami na Golden Drum 2019

  PR 22.10.2019, przeczytano 597 razy

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został nagrodzony w tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ostatni „Twój Weekend” zdobył Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content. To kolejne międzynarodowe wyróżnienia dla tego projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatni-_twoj-weekend_-z-nagrodami-na-golden-drum-2019,384441,artykul.html

W piątek, 18 października br. podczas gali w słoweńskim Portorož wręczono nagrody w ramach tegorocznej edycji konkursu Golden Drum 2019, nagradzającego najlepsze kreacje i kampanie reklamowe. Projekt Ostatni „Twój Weekend” otrzymał prestiżowe Grand Prix w kategorii Print oraz srebrne statuetki w kategoriach Social Good (Profit Social Good) i Content (Native Advertising, Best Integration & Sponsorship).

Do 26. edycji festiwalu Golden Drum zgłoszono w sumie 1150 prac, z czego 883 do oficjalnego konkursu Golden Drum i 267 do konkursu Young Drummers.

Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła już wiele prestiżowych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change, Tytanowego Lwa i brązowe statuetki na festiwalu Cannes Lions, złotą statuetkę w kategorii Redesigned Products na Print Innovation Awards 2019 od WAN-IFRA, sześć nagród KTR oraz Grand Prix Gerety Awards.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764