logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie

   15.02.2020, przeczytano 1417 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-ostatni-dzien-targow-remadays-2020---podsumowanie,385706,artykul.html

14 lutego 2020 roku zakończyła się jedna z największych imprez wystawienniczych branży reklamowej, dając jednocześnie początek wielu cennym znajomościom i perspektywom prężnego rozwoju na rynku. W ostatnim dniu targów można było wziąć udział w bardzo ciekawych bezpłatnych prelekcjach przeprowadzonych w trzech salach konferencyjnych.

Samo południe ostatniego dnia RemaDays Warsaw to zawsze szczególna pora. Nie inaczej było tym razem. O godz. 12:00 rozpoczęło się Śniadanie Biznesowe, na którym ogłoszono wyniki 3 prestiżowych konkursów – Gifts of the Year, Catalogue of the Year, a także POS of the Year. Partnerzy programu Solidni w Biznesie – przedsiębiorcy zrzeszeni pod wspólną inicjatywą promowania na polu zawodowym takich wartości jak uczciwość oraz zaufanie, dla których każdego roku organizowane jest uroczyste Śniadanie – mieli okazję jako pierwsi poznać laureatów oraz nawiązać współpracę z wyróżnionymi przedsiębiorstwami. Pełna lista zwycięzców każdego z konkursów zostanie umieszczona na stronie www.remadays.com już wkrótce.

Jednym z punktów bogatego programu Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 było także losowanie cennej nagrody w Loterii dla zwiedzających. Wśród wszystkich gości, którzy wrzucili do specjalnej urny swoją wizytówkę, każdego dnia losowano zwycięzców. W tym roku można było powalczyć o rowery marki Kroos. Szczęśliwym zdobywcom serdecznie gratulujemy.

W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta była naprawdę bogata. Grono zwiedzających zapoznało się z warsztatami by w praktyce dowiedzieć się jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

Gratulacje oraz wyrazy uznania składamy także wszystkim laureatom targowych konkursów, czyli firmom, które wykazały się inicjatywą, pomysłowością i zaprezentowały swoje wyjątkowe rozwiązania oraz produkty tysiącom zwiedzających z kraju i zagranicy. Wierzymy, że 16. edycja targów RemaDays Warsaw stworzyła okazję do nawiązania bardzo owocnych kontaktów biznesowych oraz możliwość energicznego rozwoju na rynku reklamowym. Dziękujemy wszystkim wystawcom, a także zwiedzającym, którzy razem z nami tworzą to niezwykłe święto reklamy – do zobaczenia za rok!

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Renovation

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764