logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie

   15.02.2020, przeczytano 761 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatni-dzien-targow-remadays-2020---podsumowanie,385706,artykul.html

14 lutego 2020 roku zakończyła się jedna z największych imprez wystawienniczych branży reklamowej, dając jednocześnie początek wielu cennym znajomościom i perspektywom prężnego rozwoju na rynku. W ostatnim dniu targów można było wziąć udział w bardzo ciekawych bezpłatnych prelekcjach przeprowadzonych w trzech salach konferencyjnych.

Samo południe ostatniego dnia RemaDays Warsaw to zawsze szczególna pora. Nie inaczej było tym razem. O godz. 12:00 rozpoczęło się Śniadanie Biznesowe, na którym ogłoszono wyniki 3 prestiżowych konkursów – Gifts of the Year, Catalogue of the Year, a także POS of the Year. Partnerzy programu Solidni w Biznesie – przedsiębiorcy zrzeszeni pod wspólną inicjatywą promowania na polu zawodowym takich wartości jak uczciwość oraz zaufanie, dla których każdego roku organizowane jest uroczyste Śniadanie – mieli okazję jako pierwsi poznać laureatów oraz nawiązać współpracę z wyróżnionymi przedsiębiorstwami. Pełna lista zwycięzców każdego z konkursów zostanie umieszczona na stronie www.remadays.com już wkrótce.

Jednym z punktów bogatego programu Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 było także losowanie cennej nagrody w Loterii dla zwiedzających. Wśród wszystkich gości, którzy wrzucili do specjalnej urny swoją wizytówkę, każdego dnia losowano zwycięzców. W tym roku można było powalczyć o rowery marki Kroos. Szczęśliwym zdobywcom serdecznie gratulujemy.

W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta była naprawdę bogata. Grono zwiedzających zapoznało się z warsztatami by w praktyce dowiedzieć się jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

Gratulacje oraz wyrazy uznania składamy także wszystkim laureatom targowych konkursów, czyli firmom, które wykazały się inicjatywą, pomysłowością i zaprezentowały swoje wyjątkowe rozwiązania oraz produkty tysiącom zwiedzających z kraju i zagranicy. Wierzymy, że 16. edycja targów RemaDays Warsaw stworzyła okazję do nawiązania bardzo owocnych kontaktów biznesowych oraz możliwość energicznego rozwoju na rynku reklamowym. Dziękujemy wszystkim wystawcom, a także zwiedzającym, którzy razem z nami tworzą to niezwykłe święto reklamy – do zobaczenia za rok!

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Renovation

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764