logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019

   15.02.2019, przeczytano 629 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita prelekcja gościa specjalnego RemaCongress, ale także rozstrzygnięcia prestiżowych konkursów targowych i pozostałe atrakcje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatni-dzien-targow-remadays-warsaw-2019,381268,artykul.html

15 lutego 2019 roku zakończyła się jedna z największych imprez wystawienniczych branży reklamowej, dając jednocześnie początek wielu cennym znajomościom i perspektywom prężnego rozwoju na rynku. W ostatnim dniu targów można było wziąć udział w bardzo ciekawej prelekcji prowadzonej przez gościa specjalnego RemaCongress, Szymona Hołownię. Tematem wystąpienia było: „Czy ludzi można ratować nie wychodząc z pracy? Globalne oblicze społecznej odpowiedzialności biznesu”. Spore zainteresowanie, jaki wzbudził ostatni wykład RemaCongress 2019, ukazało, jak duże znaczenie ma poruszona problematyka dla współczesnych przedsiębiorców.

Podobnie jak w dwóch pierwszych dniach imprezy, również i dzisiaj na Relax Zone w hali E odbyły się pokazy Gifts&Textile Show. Z prezentowanymi przez profesjonalne modelki i modeli produktami można było się zapoznać na Relax Zone w hali E. Wyjątkowy klimat pokazu, specjalnie przygotowany wybieg i oprawa muzyczna przyciągnęły wielu zainteresowanych produktami i wydarzeniem gości targowych.

Samo południe ostatniego dnia RemaDays Warsaw to zawsze szczególna pora. Nie inaczej było tym razem. O godz. 12:00 rozpoczęło się Śniadanie Biznesowe, na którym ogłoszono wyniki 3 prestiżowych konkursów – Gifts of the Year, Catalogue of the Year, a także POS of the Year. Partnerzy programu Solidni w Biznesie – przedsiębiorcy zrzeszeni pod wspólną inicjatywą promowania na polu zawodowym takich wartości jak uczciwość oraz zaufanie, dla których każdego roku organizowane jest uroczyste Śniadanie – mieli okazję jako pierwsi poznać laureatów oraz nawiązać współpracę z wyróżnionymi przedsiębiorstwami. Pełna lista zwycięzców każdego z konkursów zostanie umieszczona na stronie www.remadays.com już wkrótce.

Jednym z punktów bogatego programu Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 było także losowanie cennej nagrody w Loterii dla zwiedzających. Wśród wszystkich gości, którzy wrzucili do specjalnej urny swoją wizytówkę, każdego dnia losowano zwycięzcę. W tym roku można było powalczyć o telewizor marki Samsung 55” UHD. Szczęśliwym zdobywcom serdecznie gratulujemy.

Gratulacje oraz wyrazy uznania składamy także wszystkim laureatom targowych konkursów, czyli firmom, które wykazały się inicjatywą, pomysłowością i zaprezentowały swoje wyjątkowe rozwiązania oraz produkty tysiącom zwiedzających z kraju i zagranicy. Wierzymy, że 15. edycja targów RemaDays Warsaw 2019 stworzyła okazję do nawiązania bardzo owocnych kontaktów biznesowych oraz możliwość energicznego rozwoju na rynku reklamowym. Dziękujemy wszystkim wystawcom, a także zwiedzającym, którzy razem z nami tworzą to niezwykłe święto reklamy – do zobaczenia za rok!

Targi RemaDays 2019 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma Stock
Drukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross w Cinema City
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX®. Po raz pierwszy w Polsce marka...
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR
MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i...
Lexmark, światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, zdobył prestiżową nagrodę  Printer/MFP Line of the Year 2019 przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab (BLI). Przetestowane w sezonie zimowym 2019 drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Lexmark uzyskały ocenę „Wysoce rekomendowane” oraz zdobyły wyróżnienie „Najlepszy...
Jaka jest przyszłość VR i AR w reklamie i handlu? Za nami Augmented Advertising
Badacze, marketingowcy, sprzedawcy oraz praktycy wdrożeń technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości spotkali się w Warszawie, podczas pierwszej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji na temat rozwoju AR i VR w handlu i reklamie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764