logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatni tydzień kampanii prezydenckiej w RMF FM

  PR 13.05.2025, przeczytano 300 razy
ilustracja

RMF FM wprowadza zmiany i specjalne wydania programów na antenie, by jak najlepiej relacjonować dla słuchaczy ostatnie dni kampanii. W trakcie tygodnia nie zabraknie rozmów z kandydatami, analiz ekspertów i najświeższego sondażu poparcia. W niedzielę RMF FM i Radio RMF24 zapraszają na „Wieczór Wyborczy”, prowadzony przez Tomasza Terlikowskiego i Tomasza Staniszewskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatni-tydzien-kampanii-prezydenckiej-w-rmf-fm,408778,artykul.html

W najbliższym tygodniu RMF FM i Radio RMF24 przygotowały dla swoich słuchaczy wyjątkową dawkę informacji, relacjonując kluczowe momenty przed I turą wyborów prezydenckich. W pasmach publicystycznych RMF FM odbywać się będą rozmowy z kandydatami na prezydenta, którzy odwiedzą studio, aby omówić najważniejsze kwestie tej kampanii. Dziennikarze RMF FM będą zadawać pytania o programy wyborcze, plany na przyszłość i oczekiwania wobec najbliższych lat w polskiej polityce.

W piątek, jeszcze przed ciszą wyborczą, na antenie stacji pojawi się najnowszy sondaż opinii RMF FM opracowany wspólnie z Opinia24. Jego wyniki dostarczą wyborcom najświeższych informacji o nastrojach społecznych i poparciu dla poszczególnych kandydatów.

W niedzielny wieczór, od godz. 21 do 23, RMF FM zaprasza swoich słuchaczy na specjalny „Wieczór Wyborczy”. Fakty RMF FM poprowadzi Tomasz Staniszewski, a program w Radiu RMF24 - Tomasz Terlikowski, który będzie komentował wyniki exit poll oraz pierwsze reakcje ze sztabów wyborczych. Dodatkowo, w drugiej godzinie programu na antenie pojawią się publicyści stacjiGrzegorz Sroczyński, Marek Tejchman, Piotr Salak i Krzysztof Ziemiec, którzy przedstawią swoje analizy oraz prognozy na temat wyniku wyborów i ich konsekwencji.

Będziemy towarzyszyć nie tylko politykom w poszczególnych sztabach, ale także relacjonować, jak na wyniki wyborów reagują Polacy. Nasi reporterzy będą przysłuchiwać się nastrojom społecznym we wszystkich regionach Polski. Poza tym, nie zabraknie także eksperckich analiz politologów i komentarzy ekspertów. Dzięki temu nasi słuchacze będą na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami i decyzjami, które mogą ukształtować przyszłość Polski – komentuje Michał Rodak, Dyrektor Informacji RMF FM.

Dodatkowo, tego dnia na antenie pojawią się też wydłużone wydania Faktów RMF FM, a także specjalne, dodatkowe wydania o 21:30 i 22:30, które zapewnią słuchaczom najświeższe informacje o wynikach wyborów, reakcjach politycznych i opinii publicznej.

poniedziałkowy, powyborczy poranek w RMF FM pojawią się specjalne wydania Faktów. Szefostwo stacji zdecydowało też o zwiększeniu liczby rozmów publicystycznych. Rozmowa o 7:00 prowadzona przez Piotra Salaka będzie miała 8 minut na głównej antenie RMF FM, a ciąg dalszy pojawi się w Radiu RMF24, na Youtube i w mediach społecznościowych. Poranna Rozmowa RMF FM Tomasza Terlikowskiego pozostaje bez zmian, ale za to pojawi się dodatkowa rozmowa o 9:00 w RMF FM i Radiu RMF24. Poprowadzi ją Tomasz Terlikowski. Jej pierwsze 2 minuty pojawią się na głównej antenie na koniec Faktów RMF FM o 9:00, a ciąg dalszy w Radiu RMF24 i mediach społecznościowych.

Wydarzenia z ostatniej prostej kampanii prezydenckiej można śledzić na bieżąco na antenie RMF FM, RMF24 oraz kanale YouTube RMF FM.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Murator Ogroduje: Metamorfozy: nowy format wideo
„Murator”, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów poradnikowych w Polsce, rozpoczyna emisję nowego formatu wideo „Murator Ogroduje: Metamorfozy”. Program dostępny jest na kanale Murator Ogroduje na You Tubie i na Murator.pl.
Discovery Channel świętuje 40. urodziny
17 czerwca 1985  roku na antenie Discovery Channel zadebiutowały pierwsze programy. Od tamtej pory kanał nieustannie inspiruje miliony widzów do odkrywania świata i jego tajemnic. Z okazji czterdziestych urodzin stacja przygotowała dla swoich fanów wiele atrakcyjnych niespodzianek.
Jak internet pomógł zrozumieć emocje wyborców?
Kampania prezydencka dobiegła końca, a razem z nią zamyka się wyjątkowy projekt analityczny „Kto Wygra Wybory 2025?”, realizowany przez SentiOne, SEC Newgate CEE, Uniwersytet Civitas oraz kolektyw Res Futura. Zwieńczeniem ostatnich dwóch miesięcy analiz jest raport, który nie tylko podsumowuje cyfrową kampanię, ale przede wszystkim stawia pytanie o miejsce internetu w...
Festiwalowe Lato w Esce ROCK
Na antenie Eski ROCK rozpoczęła się akcja „Festiwalowe Lato”, w ramach której stacja będzie rozdawać słuchaczom bilety i karnety na największe i najbardziej znane rockowe festiwale i koncerty. Łącznie do wygrania będą wejściówki na blisko 30 wydarzeń, podczas których wystąpią takie gwiazdy jak Acid Drinkers, Sting, Iggy Pop i Kult.
Sieć kin Helios nawiązuje strategiczną współpracę z IMAX
Helios, największa sieć kin w Polsce, rozpoczyna współpracę z IMAX. W ramach tego partnerstwa w wybranych kinach Helios powstaną sale w formacie IMAX EXPERIENCE – uznawanym za najbardziej zaawansowaną technologicznie formę projekcji kinowej na świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764