logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatni w tym roku Raport Dostawców OOH magazine już na rynku

  PR 17.10.2017, przeczytano 591 razy
ilustracjastrzałka

Raport Dostawców Mediów i Maszyn wraz z podsumowaniem wrześniowych targów reklamy i poligrafii - FestiwalDruku.pl pojawił się na rynku, można go także bezpłatnie pobrać w formie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatni-w-tym-roku-raport-dostawcow-ooh-magazine-juz-na-rynku,34144,artykul.html

Raport jest największym na rynku zestawieniem mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Kolejne strony magazynu zawierają obszerny przegląd podłoży i urządzeń dla czterech, głównych segmentów branży: reklamy wizualnej, znakowania artykułów promocyjnych, arkuszowego druku cyfrowego oraz druku & opakowań.

To także podsumowanie targów FestiwalDruku.pl, które w tym roku przyciągnęły 250 wystawców oraz 6000 zwiedzających, czyli 20% więcej zainteresowanych niż w roku ubiegłym. Zwiedzająjący mieli okazję wziąć udział w dwóch pokazach Car Wrappingu organizowanych przez Avery Dennison Polska oraz Igepa Polska, a także przez Akadmię Ikonos. Targom towarzyszyły też warsztaty ze znakowania tekstyliów, premiery maszyn i urządzeń czy szkolenia.

Każdy, kto nie miał okazji pojawić się na targach osobiście, może zapoznać się z krótkimi podsumowaniami wydarzeń na kolejnych stronach magazynu i przejrzeć nowości targowe, zaprezentowane w kompaktowej, newsowej formie.

  • Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ (PDF).


Wydawcą Raportu jest wydawnictwo OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik
Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.
Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań...
„Od strony ulicy” - Recepta na udany szyld
Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni. Poradnik został wydany w nakładzie 1200 egzemplarzy, jest bezpłatny. Plastyk Miasta Gdyni zapowiada...
Kwietniowy OOH magazine już na rynku
Mimo ogromnej popularności zakupów online w ciągu ostatnich kilku lat, to jednak w handlu bezpośrednim interakcja między klientem a marką jest najsilniejsza. Działania marketingowe zatem nie mogą być krótkoterminowe, ale powinny polegać na długoterminowej, złożonej komunikacji.
Wystrzegaj się Futury: Książka Douglasa Thomasa nakładem wydawnictwa Karakter
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów – używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764