logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatni w tym roku Raport Dostawców OOH magazine już na rynku

  PR 17.10.2017, przeczytano 1180 razy
ilustracjastrzałka

Raport Dostawców Mediów i Maszyn wraz z podsumowaniem wrześniowych targów reklamy i poligrafii - FestiwalDruku.pl pojawił się na rynku, można go także bezpłatnie pobrać w formie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatni-w-tym-roku-raport-dostawcow-ooh-magazine-juz-na-rynku,34144,artykul.html

Raport jest największym na rynku zestawieniem mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Kolejne strony magazynu zawierają obszerny przegląd podłoży i urządzeń dla czterech, głównych segmentów branży: reklamy wizualnej, znakowania artykułów promocyjnych, arkuszowego druku cyfrowego oraz druku & opakowań.

To także podsumowanie targów FestiwalDruku.pl, które w tym roku przyciągnęły 250 wystawców oraz 6000 zwiedzających, czyli 20% więcej zainteresowanych niż w roku ubiegłym. Zwiedzająjący mieli okazję wziąć udział w dwóch pokazach Car Wrappingu organizowanych przez Avery Dennison Polska oraz Igepa Polska, a także przez Akadmię Ikonos. Targom towarzyszyły też warsztaty ze znakowania tekstyliów, premiery maszyn i urządzeń czy szkolenia.

Każdy, kto nie miał okazji pojawić się na targach osobiście, może zapoznać się z krótkimi podsumowaniami wydarzeń na kolejnych stronach magazynu i przejrzeć nowości targowe, zaprezentowane w kompaktowej, newsowej formie.

  • Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ (PDF).


Wydawcą Raportu jest wydawnictwo OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764