logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatnie bilety na konferencję I ♥ Marketing na aukcji charytatywnej

  PR 26.02.2016, przeczytano 1346 razy

Konferencja  I ♥ Marketing, skierowana do małych i średnich firm, odbędzie się za już wkrótce, 1 marca, w Multikinie Złote Tarasy, tym samym otwierając cykl spotkań z e-marketingiem w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-bilety-na-konferencje-i-%E2%99%A5-marketing-na-aukcji-charytatywnej,27635,artykul.html

Bilety wstępu na to wydarzenie zostały już wyprzedane, organizatorzy jednak umożliwili wzięcie udziału w transmisji online, dzięki czemu, Ci którzy nie zdążyli z zakupem biletu, będą mogli w niej uczestniczyć. Ponadto ostatnie 5 wejściówek zostało wystawionych na aukcji charytatywnej.

To pierwsza edycja konferencji pod nową nazwą  I ♥ Marketing. Z uwagi na to, że tego rodzaju konferencja jest organizowana po raz pierwszy, frekwencja była planowana na poziomie 200 osób. Zainteresowanie jednak przerosło oczekiwania organizatorów i obecnie sprzedane zostały już wszystkie wejściówki – tym samym została zapełniona cała sala w Multikinie mieszcząca 788 osób!

Obecnie zakupić można ostatnie 5 wejściówek na specjalnie uruchomionych aukcjach charytatywnych. . Dochód  z licytacji zostanie przeznaczony na Fundację Mam marzenie, która spełnia marzeń dzieci chorych.

Podczas konferencji będzie można wysłuchać 18 prezentacji, przygotowanych przez specjalistów z branży, dotyczących wybranych dziedzin marketingu – zarówno ich filarów, jak i prognozowanych zmian. Prelegenci konferencji to specjaliści polskiej branży marketingowej. Wśród nich znajdą się m.in. Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Maciej Lewiński, Mariusz Łodyga, Cezary Lech, Artur Kurasiński. Zakres prezentowanej wiedzy dotyczyć będzie m.in. takich tematów marketingu:

- Marketingu w Mediach Społecznościowych
- Content Marketingu
- Mobile SEO
- E-Mail Marketing
- Marketingu Lokalnego
- Marketing Automation
- Storytellingu
- Budowania Marki
- Analityki Internetowej

Wydarzenie adresowane jest do marketerów i przedsiębiorców małych i średnich film. Grupa docelowa obejmuje także osoby zainteresowane tematyką szeroko pojętego marketingu internetowego. Program konferencji przygotowano tak, aby zaspokoić potrzebę wiedzy każdej osoby, która w najmniejszym stopniu interesuje się marketingiem online i możliwościami promocji z jego udziałem. Prelegenci przekażą uczestnikom swoją wiedzę zdobytą w oparciu o własne doświadczenie. Przedstawią też oni możliwe rozwiązania problemów pojawiających się w małych i średnich firmach, oraz działach marketingu. Będzie to dawka praktycznej wiedzy podana w formie 20- minutowych prezentacji.

Dla uczestników I ♥ Marketing będzie to też doskonała sposobność do nawiązania nowych kontaktów branżowych, ponieważ w wydarzeniu uczestniczyć będzie ponad 750 osób. Ze względu na zgrywalizowany charakter konferencji to uczestnicy będą mieć decydujący głos w kwestii przyznania nagrody głównej dla najlepszego wystąpienia. Pula wynagrodzeń na dzień dzisiejszy wynosi 50 330zł. Taki system dystrybucji wynagrodzeń gwarantuje, że prezentacje będą na wysokim poziomie, skupione na treściach merytorycznych, a jednocześnie pozbawione informacji sprzedażowych i autopromocyjnych.

Konferencja jest również zapowiedzią tygodnia szkoleń z marketingu internetowego, który odbędzie się w Warszawie od 7 do 11 marca. W Programie Szkoleń Sprawnego Marketingu znajduje się 17 autorskich szkoleń prowadzonych m.in. przez prelegentów  I ♥ Marketing. Każda osoba, która chciałaby zdobyć pochodzącą z doświadczenia wiedzę z zakresu działań marketingu internetowego i  zgodną aktualnymi trendami, może to osiągnąć, zapisując się na wybrane przez siebie szkolenie. Obecnie zainteresowanie skupia się głownie na tematyce Google Adwords i Analytics, a także mediach społecznościowych, ze względu na to, że to właśnie one dominują w strategiach marketingu internetowego w Polsce. Warto jednak poznać także tematykę m.in. wideo marketingu, e-commerce, lub mobile marketingu, które zyskują coraz bardziej na znaczeniu.

Koszt udziału w transmisji on-line to 270 zł + VAT. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się na stronie: bit.ly/sprawnymarketing-konferencja

Link do aukcji charytatywnej: bit.ly/aukcja-konferencja

Źródło: MaxROY.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764