Kilkanaście dni zostało, aby zgłosić prace do 11. edycji najstarszego konkursu custom publishing w Polsce - termin mija 22 czerwca. W tym roku jest pięć kategorii. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
Kolejna edycja Konkursu niesie ze sobą nowości związane przede wszystkim z nowymi kryteriami oceny prac - dotychczasowe zostały połączone i zmienione. Uczestnicy Konkursu będą mieli do dyspozycji nowy pakiet doradczy - Konsultacje osobiste po rozstrzygnięciu Konkursu, dzięki któremu uczestnicy po rozstrzygnięciu tej edycji będą mogli spotkać się z członkami Jury na specjalnym spotkaniu i omówić wyniki Konkursu w kontekście biuletynu zgłoszonego przez firmę.
Prace w tegorocznej edycji Konkursu oceni Jury w składzie:
- Dorota Chruściel-Dziekańska, Corporate&Brand PR Unit Head Agencji Alert Media,
- Zofia Kościelna, właściciel firmy dziennikarskiej WENA,
- Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
- Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Przekrój,
- Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape,
- Dariusz Majgier, fotograf, fotoreporter,
- Łukasz Rzewuski, Business Development Manager SARE,
- Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media,
- Jadwiga Święcicka-Stępak, dyrektor, Związek Firm Public Relations,
- Katarzyna Woźniak, redaktor Agencji Agape,
- Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape.
Aby zgłosić pracę, należy wysłać pakiet konkursowy składający się z wypełnionego formularza i zgłaszanych publikacji. Szczegóły zgłoszenia, a także regulamin Konkursu i wszystkie inne informacje, związane z Konkursem, znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
Konkurs wspierają
Patron honorowy:
- Związek Firm Public Relations (ZFPR) - reprezentuje branżę profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie.
- Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) – reprezentuje branżę marketingu bezpośredniego w Polsce, m.in. określając i promując standardy oraz poziom usług dla marketingu bezpośredniego.
Partner:
- Centrum Jakości Prasy Firmowej - miejsce, gdzie mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.
Sponsorzy:
- SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
- Tor Gokartowy imola&more... w Piasecznie - organizuje jazdy gokartowe dla klientów indywidualnych oraz imprezy dla grup - zapraszamy na najszybsze imprezy w mieście!
- Moc&Art Studio - specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze fotograficznej firm, agencji i klientów indywidualnych.
- Pozdruk - drukarnia cyfrowa z Poznania, która oferuje profesjonalne usługi druku i oprawy materiałów firmowych.
Patroni medialni:
Biuletyn o Biuletynach, Signs.pl, PRoto, Marketing przy Kawie, Wortal DTP, Marketingowiec.pl, Marketer+, Vidart, MediaFM.net, Media2.pl, PrintPartner i Komunikat.
Źródło: Agape