logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018

   18.10.2018, przeczytano 535 razy
ilustracja

5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-nominacje-w-sar-effie-awards-2018,379792,artykul.html

W ramach kategorii Marketing & Business Solutions oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i  postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.

Jury kategorii Marketing & Business Solutions składało się z dotychczasowych Przewodniczących Jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards. Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International – przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu - od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski.

Nominacje otrzymali:

KATEGORIA: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

Fundacja WOŚP gra z partnerami

Marka:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Zgłaszający:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata

Sprzedaż online w sklepie offline

Marka:

eobuwie.pl

Zgłaszający:

eobuwie.pl, Nanovo

IKEA Family – transformacja danowa firmy

Marka:

IKEA

Zgłaszający:

IKEA, Loyalty Point, Wavemaker

Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali SAR Effie Awards, która odbędzie się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, jako jedyny z Polski został powołany do jury SABRE Awards EMEA 2019.
Pierwsza edycja konkursu Krosno Young D'signers
W tym roku marka Krosno po raz pierwszy startuje z konkursem KROSNO YOUNG D’SIGNERS skierowanym do studentów i absolwentów uczelni wyższych o kierunkach artystycznych oraz technicznych. Celem konkursu jest wyrażenie swoich artystycznych aspiracji w najbardziej ikonicznej kategorii szkła użytkowego pod marką Krosno. Ponadto, przygotowanie projektu dla Krosno Glass może...
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019 tylko do 1 lutego
Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. Konkurs to nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest, jest to również okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego i samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem. Young Creatives daje szanse na zyskanie...
Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu
Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.
The Heart poszukuje technologicznych perełek z branży Marketing & Adtech
The Heart – korporacyjne centrum innowacji – poszukuje najlepszych startupów technologicznych działających w branży marketingu i reklamy. Zgłoszenia można wysyłać do 30 stycznia 2019. Spośród najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań organizator wyłoni dziesięciu finalistów, którzy zaprezentują się podczas specjalnego wydarzenia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone