logo
WIADOMOŚCI

Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018

   18.10.2018, przeczytano 486 razy
ilustracja

5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-nominacje-w-sar-effie-awards-2018,379792,artykul.html

W ramach kategorii Marketing & Business Solutions oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i  postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.

Jury kategorii Marketing & Business Solutions składało się z dotychczasowych Przewodniczących Jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards. Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International – przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu - od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski.

Nominacje otrzymali:

KATEGORIA: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

Fundacja WOŚP gra z partnerami

Marka:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Zgłaszający:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata

Sprzedaż online w sklepie offline

Marka:

eobuwie.pl

Zgłaszający:

eobuwie.pl, Nanovo

IKEA Family – transformacja danowa firmy

Marka:

IKEA

Zgłaszający:

IKEA, Loyalty Point, Wavemaker

Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali SAR Effie Awards, która odbędzie się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania.  Swoje usługi oferuje klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. W dziewiątej edycji międzynarodowego konkursu Effective Mobile Marketing doceniona...
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
Spot Tok FM nominowany w konkursie Kreatura 2018
Najnowsza reklama Radia TOK FM będzie rywalizować o nagrodę Kreatura 2018 w konkursie niezależnej kreacji. Spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji - z hasłem "Kimkolwiek jesteś", znalazł się w gronie 46 projektów docenionych przez jury złożone z przedstawicieli polskiej branży reklamowej. Wyniki konkursu Kreatura 2018 poznamy 22 listopada...
Marka Kliff z tytułem Superbrands 2019
W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.
Rekordowa liczba prac w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS
Oprócz nagrody głównej jury przyznało w tym roku aż sześć wyróżnień, które otrzymali: Anna Gawron i Dariusz Ogrodowczyk (za wspólny projekt), Jan Libera, Karolina Lubaszko, Natalia Łukianiuk, Wojciech Osuchowski oraz Magdalena Wosik.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone