logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018

   18.10.2018, przeczytano 594 razy
ilustracja

5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-nominacje-w-sar-effie-awards-2018,379792,artykul.html

W ramach kategorii Marketing & Business Solutions oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i  postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.

Jury kategorii Marketing & Business Solutions składało się z dotychczasowych Przewodniczących Jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards. Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International – przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu - od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski.

Nominacje otrzymali:

KATEGORIA: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

Fundacja WOŚP gra z partnerami

Marka:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Zgłaszający:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata

Sprzedaż online w sklepie offline

Marka:

eobuwie.pl

Zgłaszający:

eobuwie.pl, Nanovo

IKEA Family – transformacja danowa firmy

Marka:

IKEA

Zgłaszający:

IKEA, Loyalty Point, Wavemaker

Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali SAR Effie Awards, która odbędzie się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764