logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatnie warsztaty Warszawskiej Szkoły Reklamy. Program na czerwiec

  PR 08.06.2009, przeczytano 1283 razy

Warszawska Szkoła Reklamy po raz ostatni zaprasza do udziału Tosterze: bezpłatnych, otwartych warsztatach branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-warsztaty-warszawskiej-szkoly-reklamy.-program-na-czerwiec,9085,artykul.html

Warszawska Szkoła Reklamy uruchomiła w listopadzie cykl branżowych Warsztatów Otwartych w Warszawskiej Szkole Reklamy pod wspólną nazwą Toster* WorkshopWSR, który trwał przez cały rok akademicki 2008/2009. Obecnie zapraszamy na ostatnie dwa Tostery czerwcowe. Warsztaty przeznaczone są zarówno dla słuchaczy szkoły, jak i innych osób interesujących się tworzeniem i produkcją różnorodnych (nie tylko stricte reklamowych!) form graficznych, fotograficznych, filmowych oraz z zakresu planowania strategicznego. Taka tematyka określona jest w związku z czterema specjalizacjami (fotografia, grafika, realizacja obrazu telewizyjnego i filmowego, strategia reklamy) jakie realizowane są w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Zadaniem warsztatów jest realizacja konkretnych projektów (wzbogacających portfolio uczestników), a cykl ich tworzenia (zawsze w ciągu jednego dnia!) jest pretekstem i materiałem do rozwijania ściśle określonych umiejętności kreatywnych, ale też kompetencji zawodowych. Zajęcia są dokładnie sprofilowane i ukierunkowane (monograficzne).

Warsztaty poświęcone są różnorodnej tematyce, dającej się jednak uporządkować specjalizacyjnie:
- GrafoSter – to spotkania z wybitnymi grafikami, typografami, projektantami stron internetowych i rysownikami, przede wszystkim młodego pokolenia, wielokrotnie nagradzanymi w konkursach, którzy są aktywni zawodowo i projektują na zlecenia największych firm i prestiżowych instytucji kultury.
- FotoSter – jest szansą realizacji sesji fotograficznych: portretowych, modowych, reklamowych itp. z najwybitniejszymi fotografami działającymi komercyjnie i realizującymi się na polu artystycznym, którzy współpracują ze znaczącymi klientami w branży, a jednocześnie mają na koncie wystawy indywidualne w Polsce i zagranicą, udział w festiwalach fotograficznych i nagrody w prestiżowych konkursach.
- FilmoSter – to możliwość realizacji sesji filmowych, działań produkcyjnych i zadań operatorskich, przede wszystkim w zakresie filmu reklamowego pod okiem aktywnych zawodowo specjalistów.
- StratoSter – obejmuje zaawansowane planowanie kampanii reklamowych i promocyjnych, działań związanych z ambint mediami i marketingiem wirusowym, a także wieloma innymi niestandardowymi zagadnieniami w świecie reklamy.

Workshopy prowadzą wyłącznie praktycy – wybitne osobowości twórcze w swoich branżach. Dzielą się własnymi doświadczeniami zawodowymi i uczą tego, czego oczekują od swoich przyszłych pracowników, współpracowników, partnerów zawodowych i klientów.
Workshopy realizowane są w doskonale wyposażonych salach wykładowych oraz pracowniach komputerowych Warszawskiej Szkoły Reklamy (ul. Szolc-Rogozińskiego 3, Warszawa). Sesje fotograficzne I filmowe przygotowane we współpracy z Dicam Sp. z o.o. odbywają się w Studio NM przy ul. Karolkowej 28 w Warszawie.

Program TOSTER WorkshopWSR w czerwcu:

FotoSter 19 czerwca 2009 r. godz. 9.00 SESJA FOTOGRAFICZNA
PAWEŁ ŻAK
– "Martwa natura- studium przedmiotu, symbol, akcja"
(miejsce: Studio NM)
Paweł Żak (rocznik 1965) studiował nauki społeczne na Uniwersytecie Warszawskim. Jest absolwentem Wydziału Komunikacji Multimedialnej Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Dyplom uzyskał w 2002 r. Członek Związku Polskich Artystów Fotografików od roku 1995. W latach 2000-2003 aktywny członek stowarzyszenia "Latarnik". Od 2001 r. zajmuje się także nauczaniem fotografii. Autor licznych wystaw indywidualnych, z których najważniejsze to: Bliski znajomy Galeria FF, Łódź (2008); Słodki poniedziałek i inne martwe natury Galeria Luksfera, Warszawa (2008); Opowieści Instytut Polski, Bratysława, Słowacja (2007); Fotografie Muzeum Henri Martin, Cahors, Francja (2006); Słoneczniki i inne fotografie Galeria Luksfera, Warszawa (2005); A Close Acquaintance Museum Centre Vapriikki, Tampere, Finlandia (2005); A Close Acquaintance Mai-Photographie, Quimper, Francja (2005); A Close Acquaintance Rencontres d'Arles, Arles, Francja (2004); Bliski znajomy Mała Galeria ZPAF/CSW, Warszawa (2004); 15 fotografii Galeria ZPAF, Kraków (2003); Fotografie Galeria WM, Amsterdam, Holandia (2003);Opowieści i inne fotografie Galeria FF, Łódź (2000); Tales Galeria Image, Aarhus, Dania (1999); Opowieści, Mała Galeria ZPAF/CSW, Warszawa (1999).
Jego prace brały udział w istotnych ekspozycjach zbiorowych m.in.: Marzyciele i świadkowie. Fotografia Polska XX wieku Muzeum Narodowe, Kraków (2008); Czas zapamiętany Centrum Sztuki Współczesnej, Warszawa (2007); Miasto-nie moje Muzeum Sztuki, Łódź (2007); Ja - Inni: Auto-portret fotografii Jelenia Góra; Łódz; Poznań; Wrocław (2004-2005); Dotknięcie realności Galeria Arsenał, Poznań (2003); Wokół dekady. Fotografia polska lat 90-tych Muzeum Sztuki Łódź; Muzeum Narodowe Wrocław; BWA Bielsko-Biała (2002); Powiększenie. Fotografie w czasach zgiełku PKiN, Warszawa (2002); Penetracje Bratysława, Słowacja (2000); II Biennale Fotografii Galeria Miejska Arsenał, Poznań (2000); Eystra Sylt Replica Art Centre , Sztokholm, Szwecja (1999); Together Again? Galeria Image, Aarhus, Dania (1999); Wyspy widzialności Galeria Arsenał, Poznań (1999); Images 98 European Photography Contest, Vevey, Szwajcaria Prix Broncolor de la lumiere (1998).
Prace Pawła Żaka znajdują się w zbiorach: Muzeum Narodowego w Warszawie, Bibliotheque Nationale w Paryżu, Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, Muzeum Sztuki w Łodzi oraz w kolekcjach prywatnych w Polsce, Francji, Norwegii, Danii, Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii, USA i Kanadzie.

StratoSter 26 czerwca 2009 r. godz. 9.00 STRATEGIA REKLAMY i PR
JACEK ADAMSKI
(agencja NOWE MEDIA) – Inny wymiar komunikacji - ABC planowania i realizacji niestandardowych kampanii reklamowych (ambient media)
(miejsce: Studio WSR)
Jacek Adamski (rocznik 1968) jest założycielem, prezesem i dyrektorem generalnym grupy Nowe Media założonej w 2004 r., w skład której wchodzą spółki realizujące niestandardowe działania komunikacji marketingowej, reklamowe i PR.
Ukończył polonistykę na UW, był dziennikarzem BBC, Agencji Informacyjnej SIS Serwis, tygodnika „Prawo i Życie”, a także sekretarzem redakcji politycznej i krajowej PAP oraz szefem zespołu do działań specjalnych Departamentu PR w Telekomunikacji Polskiej SA. W firmie Nowe Media realizował niestandardowe projekty reklamowe dla takich klientów jak Rossmann, Arcelor Mittal, Asseco Poland, Mazda, OBI, Polkomtel, Wydawnictwo G+J, Gorenje, Zibi, Zelmer, Kompania Piwowarska, Saturn Polska, BZ WBK, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Akson Studio, Graal SA, Nokia, Jelfa i innych. Współpracuje z kluczowymi domami mediowymi: Initiative Media, Starcom, Metropolis, Universal McCann, Mediacom oraz z międzynarodową agencją kreatywną JWT.

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764