logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatnie wolne stoiska na Festiwaldruku.pl

   18.04.2016, przeczytano 983 razy
ilustracjastrzałka

Wrześniowe targi reklamy i poligrafii – Festiwal Druku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Większość stoisk w tej drugiej części, dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, została już wykupiona. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-wolne-stoiska-na-festiwaldruku.pl,28228,artykul.html

Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Aktualnie każdy z sektorów został umiejscowiony na odrębnej hali, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn m. in.: Adit, Alma Trend, Alstor, Amatec Polska, API.pl, Artemis, Atrium, Automatic Letter Bendre, Colop Polska, DKS, EMB System, Ekstreme, Epson Polska, Fastcom Systemy Ploterowe, Fastcom Lasery, Grawcom, Herz Polska, Igepa Polska, Ikonos, Integart, Joker Hurtowania Tkanin, KML Solutions, Median Polska, Meritum IT, Mnumi, Plotserwis, Plus Digital, PolKos, Reprograf, Service Call, SoftPlast, Trodat, Ves Ploter oraz VIA Color.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 7-8 września 2016 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Jak rozumiem stoiska są dostępne bezpłatnie?
Bo z treści tej informacji nie wynika by trzeba było coś płacić.

A jeśli trzeba płacić, to chyba jest to jednak reklama a nie informacja.

avatar użytkownika
,

Dobrze, że dodałeś słówko "chyba". Dzięki temu wiemy, że to Twoje subiektywne przypuszczenia, a nie obiektywna wiedza.  

,

Nie od dziś wiadomo, że Signs nie podaje istotnych informacji, zwłaszcza przy wydarzeniach, za które trzeba płacić.
Nie budzi więc zdziwienia brak informacji o kosztach najmu stoiska w powyższej reklamie.
Nie budzi także zdziwienia, że reklama nie została oznaczona.

Budzi jedynie zażenowanie i niesmak.
  

avatar użytkownika
,

Psychologia zalicza zdziwienie do odczuć negatywnych - podobnie jak zażenowanie i niesmak. Mamy zatem wynik 2:3. Czyli jednak pewien sukces.  

Najnowsze w tym dziale

„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
Wirtualny influencer z Opus B na profilu KFC
Eksperci zespołu digital Opus B na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764