logo
WIADOMOŚCI

Ostatnie wolne stoiska na Festiwaldruku.pl

   18.04.2016, przeczytano 943 razy
ilustracjastrzałka

Wrześniowe targi reklamy i poligrafii – Festiwal Druku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Większość stoisk w tej drugiej części, dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, została już wykupiona. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-wolne-stoiska-na-festiwaldruku.pl,28228,artykul.html

Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. Aktualnie każdy z sektorów został umiejscowiony na odrębnej hali, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn m. in.: Adit, Alma Trend, Alstor, Amatec Polska, API.pl, Artemis, Atrium, Automatic Letter Bendre, Colop Polska, DKS, EMB System, Ekstreme, Epson Polska, Fastcom Systemy Ploterowe, Fastcom Lasery, Grawcom, Herz Polska, Igepa Polska, Ikonos, Integart, Joker Hurtowania Tkanin, KML Solutions, Median Polska, Meritum IT, Mnumi, Plotserwis, Plus Digital, PolKos, Reprograf, Service Call, SoftPlast, Trodat, Ves Ploter oraz VIA Color.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 7-8 września 2016 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Jak rozumiem stoiska są dostępne bezpłatnie?
Bo z treści tej informacji nie wynika by trzeba było coś płacić.

A jeśli trzeba płacić, to chyba jest to jednak reklama a nie informacja.

avatar użytkownika
,

Dobrze, że dodałeś słówko "chyba". Dzięki temu wiemy, że to Twoje subiektywne przypuszczenia, a nie obiektywna wiedza.  

,

Nie od dziś wiadomo, że Signs nie podaje istotnych informacji, zwłaszcza przy wydarzeniach, za które trzeba płacić.
Nie budzi więc zdziwienia brak informacji o kosztach najmu stoiska w powyższej reklamie.
Nie budzi także zdziwienia, że reklama nie została oznaczona.

Budzi jedynie zażenowanie i niesmak.
  

avatar użytkownika
,

Psychologia zalicza zdziwienie do odczuć negatywnych - podobnie jak zażenowanie i niesmak. Mamy zatem wynik 2:3. Czyli jednak pewien sukces.  

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone