logo
WIADOMOŚCI

Ostatnie wolne stoiska na Festiwalu Druku

   13.05.2015, przeczytano 1121 razy
ilustracjastrzałka

Wrześniowy Festiwal Druku to targi, które podzielone są na dwa główne sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Większość stoisk w tej drugiej części, dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, została już wykupiona. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej takiej imprezy targowej w drugiej połowie roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-wolne-stoiska-na-festiwalu-druku,24837,artykul.html

- Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie targami, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn m. in.: 4Printers, Alma Trend, AMT Product, API.pl, Artemis, Atrium, Colop Polska, CNC Technika, Ekstreme, Epson Polska, Fastcom Systemy Ploterowe, Fastcom Lasery, Grawcom, Herz Polska, Igepa Polska, Ikonos, Integart, Iware, Joker Hurtowania Tkanin, KML Solutions, Median Polska, Plotserwis, PolKos, Print Support, Service Call, SICO Polska, Teba, Trodat, Ves Ploter oraz VIA Color.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

- Już od jakiegoś czasu realizujemy strategię segmentacji na wspomniane działy. Posiadamy dwa odrębne wydawnictwa: katalog targowy, został podobnie jak powierzchnia targowa, podzielony na dwie części - reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Przedstawiciele działów marketingu i agencji reklamowych szukają oferty producentów reklam, opakowań i drukarń oraz dostawców artykułów promocyjnych, drukarnie i producenci reklam natomiast poszukują natomiast dostawców mediów i maszyn. Odpowiednie targetowanie sprawia, że zwiedzający otrzymuje ofertę „uszytą na miarę” – dodaje Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie we wrześniu 2015 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.


Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone