logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostatnie wolne stoiska na Festiwalu Druku

   13.05.2015, przeczytano 1136 razy
ilustracjastrzałka

Wrześniowy Festiwal Druku to targi, które podzielone są na dwa główne sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Większość stoisk w tej drugiej części, dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, została już wykupiona. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej takiej imprezy targowej w drugiej połowie roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostatnie-wolne-stoiska-na-festiwalu-druku,24837,artykul.html

- Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie targami, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn m. in.: 4Printers, Alma Trend, AMT Product, API.pl, Artemis, Atrium, Colop Polska, CNC Technika, Ekstreme, Epson Polska, Fastcom Systemy Ploterowe, Fastcom Lasery, Grawcom, Herz Polska, Igepa Polska, Ikonos, Integart, Iware, Joker Hurtowania Tkanin, KML Solutions, Median Polska, Plotserwis, PolKos, Print Support, Service Call, SICO Polska, Teba, Trodat, Ves Ploter oraz VIA Color.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

- Już od jakiegoś czasu realizujemy strategię segmentacji na wspomniane działy. Posiadamy dwa odrębne wydawnictwa: katalog targowy, został podobnie jak powierzchnia targowa, podzielony na dwie części - reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Przedstawiciele działów marketingu i agencji reklamowych szukają oferty producentów reklam, opakowań i drukarń oraz dostawców artykułów promocyjnych, drukarnie i producenci reklam natomiast poszukują natomiast dostawców mediów i maszyn. Odpowiednie targetowanie sprawia, że zwiedzający otrzymuje ofertę „uszytą na miarę” – dodaje Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie we wrześniu 2015 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.


Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764