logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ostecx dla Browaru Fortuna

  PR 23.06.2016, przeczytano 2159 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Ostecx Créative stworzyła koncept i zaprojektowała opakowanie nowej linii piw z Browaru Fortuna. Etykieta wyróżnia się bardziej oszczędną grafiką, żywą kolorystyką oraz ilustracją autorstwa Karola Banacha.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ostecx-dla-browaru-fortuna,29060,artykul.html

Miłosław Warzy Śmiało to edycja limitowana marki Miłosław, w ramach której warzone będą bardziej odważne style piwa. Pierwsze z nich to Sosnowe APA, czyli American Pale Ale z dodatkiem pędów sony i kompozycją amerykańskich chmieli.

- Opierając się na konstrukcji standardowego opakowania, stworzyliśmy linię, którą konsumenci mogą łatwo zidentyfikować jako submarkę Miłosławia. Ale nową, świeżą, bardziej odważną – sięgającą po kody graficzne charakterystyczne dla piwa rzemieślniczego – mówi Sébastien Ploszaj, art director w Ostecx Créative. – Styl ilustracji Karola, bardzo ceniony także za granicami naszego kraju, dużo wniósł do tego projektu. Jesteśmy przekonani, że etykieta wzbudzi ciekawość i wzmocni pozycję browaru wśród miłośników piwa rzemieślniczego – dodaje Ploszaj.

Miłosław Warzy Śmiało Sosnowe APA zadebiutowało podczas Wrocławskiego Festiwalu Dobrego Piwa, który odbył się w dniach 10-12 czerwca br.


Źródło: Ostecx Créative

www.ostecx.com

Dodatkowe informacje:

Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Perły Opakowań Packaging Polska. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764