logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola

  PR 09.12.2024, przeczytano 380 razy
ilustracjastrzałka

Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z darmowych lodowisk w Warszawie i Krakowie oraz stref świątecznych na lotniskach i dworcach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostroleka---final-trasy-swiatecznej-ciezarowki-coca-cola,406795,artykul.html

Świąteczna ciężarówka Coca-Cola będzie czekać na odwiedzających w Ostrołęce już 20 grudnia od 16:00 do 20:00. Miasto zostało wybrane przez konsumentów w aplikacji Coca-Cola, a wpływ na wynik mógł mieć każdy, pod warunkiem ukończenia 13 roku życia. Konkurencja była niemała, ponieważ o wizytę ciężarówki rywalizowały również: Elbląg, Gorzów Wielkopolski, Świdnica, Grodzisk Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Puławy, Wieliczka, Zamość i Tarnobrzeg. Dzięki zaangażowaniu mieszkańców Ostrołęki to jednak właśnie województwo mazowieckie zamknie tegoroczną trasę.

ilustracjastrzałka

Świat potrzebuje więcej Mikołajów, zostań jednym z nich

Od prawie trzech dekad, ciężarówka Coca-Cola jest symbolem świątecznego sezonu na całym świecie. Przyciąga uwagę, tworząc niezapomniane wspomnienia i inspirując do dzielenia się radością oraz… życzliwością. Przypomina, że nawet drobne gesty mogą wywołać prawdziwą falę dobra. Podczas tegorocznej trasy odwiedzający mają szansę stać się częścią tej świątecznej magii – wystarczy podejść do „życzliwościomatu”, wybrać jedno z symbolicznych dań (pierogi, barszcz czerwony lub kluski z makiem), a Coca-Cola przekaże wybrany posiłek lub jego ekwiwalent podopiecznym Banków Żywności. W podziękowaniu uczestnik otrzyma napój Coca-Cola Zero Cukru. Osoby, które nie mogą być na trasie ciężarówki, mogą dołączyć do akcji w aplikacji Coca-Cola, dzięki czemu każdy, niezależnie od miejsca, może przyczynić się do niesienia pomocy.

Coca-Cola nie ustaje w pomocy powodzianom

System Coca-Cola w Polsce, we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem oraz Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, dostarczył do miast dotkniętych powodzią ponad 150 000 litrów wody. Działa także z partnerami, by na bieżąco monitorować sytuację i przygotowywać kolejne działania pomocowe. Przykładem czego jest inicjatywa z Bankami Żywności, której celem jest dostarczenie 600 000 posiłków na nadchodzące święta. Ponadto, Fundacja Coca-Cola i Fundacja Coca-Cola HBC przekazały prawie 2 miliony złotych na realizację misji WOŚP, mającej na celu wymianę sprzętu medycznego w szpitalach w Kłodzku, Nysie i Głuchołazach, które ucierpiały w wyniku powodzi.

Niezwykła moc bycia razem

Świąteczny czas to szczególna okazja, by dzielić się także chwilami z najbliższymi. Coca-Cola zaprasza na lodowiska w Warszawie (Browary Warszawskie) i Krakowie (Hala Forum), gdzie odwiedzający mogą wspólnie przeżywać prawdziwą, zimową magię. Korzystanie z lodowisk jest bezpłatne, a koszt wypożyczenia łyżew można obniżyć lub zniewlować po okazaniu paragonu z wybranych lokali. Szczegóły dostępne są na miejscu. Lodowiska będą otwarte do końca lutego, oferując przestrzeń do tworzenia wspomnień.

Wyjątkowy nastrój zagości również na lotniskach w Krakowie i Katowicach oraz na dworcach kolejowych w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku, gdzie strefy Coca-Cola będą czekać na podróżujących do 22 grudnia br. Znajdą się w nich m.in. figurki Mikołaja, gry oraz degustacje produktów Coca-Cola. Dodatkowo, przez cały grudzień, Warszawę rozświetlać będą świąteczne iluminacje na Warsaw Spire.

Źródło: Coca-Cola Poland Services

www.coca-cola.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764