logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie: wydawca Wprost nie komentuje zarzutów CAM Media

  PR 27.05.2013, przeczytano 885 razy

Otrzymaliśmy oficjalne oświadczenie Platformy Mediowej Point Group S.A. dotyczące zawiadomienia złożonego do Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przez spółkę CAM Media, której kontrakty reklamowe uzyskiwane od rządu, spółek Skarbu Państwa oraz PO stały się tematem artykułu we Wprost. Publikujemy  je w całości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie%3A-wydawca-wprost-nie-komentuje-zarzutow-cam-media,18829,artykul.html

Oświadczenie publiczne spółki Platforma Mediowa Point Group S.A. 

Platforma Mediowa Point Group S.A., spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW: POINTGROUP, PGM), informuje, że nie zamierza komentować insynuacji zawartych w zawiadomieniu spółki CAM Media złożonym do Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie w związku z publikacją tygodnika WPROST pt.: „Nowak – złote dziecko Tuska”. 

PMPG zwraca uwagę, że redakcja tygodnika WPROST jest autonomiczna, a wydawca nie ma w zwyczaju wpływać na merytoryczną zawartość tygodnika. Dziennikarze natomiast w swojej pracy kierują się zasadami rzetelności i staranności dziennikarskiej.

PMPG przypomina jednocześnie, że głównym polem działalności spółki jest rynek wydawniczy i spółka nie ma wiedzy, aby CAM Media stanowiła jej konkurencję. Ponadto ani PMPG, ani żadna z jej spółek zależnych, ani nikt z osób zarządzających nie jest w posiadaniu akcji spółki CAM Media.

Wobec podejrzeń i wątpliwości artykułowanych przez CAM Media, PMPG z zadowoleniem przyjmuje fakt złożenia przez CAM Media zawiadomienia do Prokuratury Apelacyjnej i nie wątpi, że przyczyni się on do przecięcia spekulacji na ten temat.

W imieniu Spółki

 

(-) Anna Pawłowska-Pojawa

PR Manager

Platforma Mediowa Point Group S.A.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764