logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie agencji Eura7

  PR 17.12.2013, przeczytano 2792 razy

W odpowiedzi na głosy oburzenia związane z ofertą płatnego stażu w agencji interaktywnej Eura7 na stanowisko New Business Manager, pragniemy wyjaśnić powody naszych wytycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-agencji-eura7,20468,artykul.html

Oferta pracy Eura7 zawiera zdanie, iż szukamy osoby, która „lubi imprezować, pije alkohol i pali papierosy„, co spotkało się falą kontrowersji w mediach i wśród internautów. Należy jednak spojrzeć na szerszy kontekst tego ogłoszenia, które zawiera również wytyczne tj bycie odważnym, cierpliwym i uparcie dążącym do celu, czyli cechy wzorowego pracownika. Posiadanie tych przymiotów przeczy tezie, że firma Eura7 poszukuje pracowników zdegenerowanych, nadużywających alkoholu czy papierosów. Czytając pełną treść oferty stażu agencji łatwo dojść do wniosku, że wyżej wymienione używki są w odczuciu firmy jedynie katalizatorem bycia kontaktowym, otwartym i rozmownym, co jest fundamentem pracy New Business Managera.

Agencja interaktywna Eura7 cieszy się nieposzlakowaną opinią wśród byłych pracowników firmy. Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, w której nowe osoby nie zintegrują się z obecnym zespołem ze względu na odmienny sposób spędzania wolnego czasu.

Zespół agencji interaktywnej Eura7

Od redakcji:
Treść ogłoszenia będącego tematem oświadczenia można znaleźć tutaj:
http://www.eura7.com/o-firmie#/kariera/patny-staz-new-business-manager/

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czego to ludzie potrafią się czepić ... co w tym złego że ktoś lubi alkohol czy fajki ... jeśli nie jeździ po alkoholu i nie zabija - to zabija tylko siebie ... więc z czego tu się tłumaczyć ?

Pozdro ...

,

Uważam, że to celowe działanie PR  

avatar użytkownika
,

To bardzo prawdopodobne, pytanie czy media, które relacjonowały całą awanturę brały udział w prowokacji PR za pieniądze, czy były jej ofiarą...  

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764