logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie Dentsu Aegis Network w sprawie odwołania festiwalu Woodstock

  PR 10.05.2019, przeczytano 313 razy

Praca z kultowymi markami oraz bycie kojarzonym z ważnymi ruchami społecznymi i eventami to marzenie każdej grupy komunikacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-dentsu-aegis-network-w-sprawie-odwolania-festiwalu-woodstock,382383,artykul.html

Mamy bardzo bogatą historię w zakresie przygotowywania wydarzeń i doświadczeń, które łączą ludzi wokół wspólnych zainteresowań, dlatego zdecydowaliśmy być częścią pięćdziesiątej edycji legendarnego Festiwalu Woodstock. Jednak mimo ogromnej inwestycji czasu, wysiłku i zaangażowania, nie udało się nam uzyskać przekonania, że produkcja festiwalu mogła być zrealizowana jako impreza godna marki Woodstock, przy jednoczesnym zapewnieniu zdrowia i bezpieczeństwa artystów, partnerów oraz uczestników. W rezultacie i po wnikliwej analizie, firmy Dentsu Aegis Network oraz Amplifi Live (partnerzy 50. edycji Woodstock), postanowiły wycofać się z organizacji festiwalu. Jakkolwiek była to trudna decyzja, to uważamy, że najbardziej rozważna i odpowiedzialna dla wszystkich zainteresowanych stron. Wyjaśnienia wymaga również kwestia finansowa. Pierwotnie wpłaciliśmy pieniądze na rzecz imprezy jako jej partner finansowy. Mieliśmy zagwarantowane prawa, które są stosowane w celu ochrony tak dużych inwestycji. Po decyzji o odwołaniu festiwalu, uzyskaliśmy zwrot funduszy z konta festiwalowego. Zgodnie z obowiązującym prawiem, bilety na Woodstock nie mogły być sprzedawane przez organizatorów przed uzyskaniem zezwolenia na masowe zgromadzenie. Do czasu podjęcia decyzji o wycofaniu się z organizacji festiwalu, taki dokument nie został przyznany imprezie.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764