logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie KRRiT w sprawie treści w audycji „Krzywe zwierciadło”

   25.02.2017, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka
Jakub Wątły w audycji Krzywe zwierciadło fot. youtube

Oświadczenie z 23 lutego 2017 roku Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie treści rozpowszechnionych w audycji z cyklu „Krzywe zwierciadło” (Superstacja, 14 lutego 2017 r.)


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-krrit-w-sprawie-tresci-w-audycji-_krzywe-zwierciadlo_-,31593,artykul.html

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraża zdecydowany sprzeciw wobec treści propagowanych w programie telewizyjnym Superstacji z 14 lutego 2017 roku z cyklu „Krzywe zwierciadło”.

Wypowiedzi redaktora Jakuba Wątłego w rozmowie z Tomaszem Jastrunem, pełne agresji i nienawiści, skierowane zostały pod adresem dziennikarzy pracujących w spółce Telewizja Polska SA. Były one próbą poniżenia, napiętnowania ich w oczach opinii publicznej, budowały fatalny obraz ich zawodowych działań i kompetencji oraz prowadziły do pogłębienia podziałów społecznych.

Zdaniem KRRiT, ten styl krytyki wykracza poza wszelkie przyjęte powszechnie standardy życia publicznego; żadnym mediom w obszarze prawnym RP nie wolno wykorzystywać języka nienawiści i agresji w sporze publicznym, również w sytuacji najostrzejszej nawet krytyki.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, po otrzymaniu stanowiska nadawcy, podda odrębnej analizie kwestie dotyczące naruszenia przez niego norm ustawowych.

Źródło: KRRiT

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764