logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie Organizatora Targów Remadays Warsaw

   26.05.2021, przeczytano 928 razy
ilustracjastrzałka

Szanowni Wystawcy i Zwiedzający RemaDays Warsaw


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-organizatora-targow-remadays-warsaw,391633,artykul.html

Obserwujemy, że sytuacja epidemiczna w kraju się poprawia, a rząd planuje stopniowe odmrażanie gospodarki. Dlatego reagując na potrzeby branży zdecydowaliśmy się zorganizować dodatkową imprezę targową jeszcze w tym roku we wrześniu.

Zapraszamy Państwa na Targi RemaExtra, które odbędą się w dniach 15-17 września 2021 r. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. O wszelkich szczegółach będziemy Państwa informować na bieżąco. Zapraszamy również do odwiedzenia strony internetowej wydarzenia pod adresem www.remaextra.com.

Zapraszamy do wywiadu z Prezesem Sławomirem Giefingiem, w którym wyjaśnia decyzję o organizacji targów.

Potwierdzamy również, organizację Targów RemaDays w lutym - kolejna edycja targów RemaDays Warsaw została zaplanowana w dniach 16-18 lutego 2022r.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dobrze, że ościenne kraje wymagają szczepień. To daje szansę, że po serii imprez masowych, kolejne fale pandemii zostaną w Polsce.

avatar użytkownika
,

Problemem nie są imprezy masowe, tylko niechęć do szczepienia się, która okazuje się teraz większym problemem niż brak szczepionek.  

,

Imprezy masowe nie są problemem.
Wiadomo, problemem jest, że uczestniczą w nich ludzie, odmawiający szczepienia.

A jakby żądać potwierdzenia szczepienia przed wstępem?
Ale po co, przecież rząd szczepi, rząd ponosi odpowiedzialność i roznosi chorobę.
  

avatar użytkownika
,

Narzekasz stale na zapas nie wiedząc jak będzie. Jeżeli do limitów liczby uczestników na metr powierzchni nie będą wliczani zaszczepieni, to prawdopodobnie jakoś to będzie sprawdzane.  

,

Będzie tak jak zawsze.
Ale jak więcej ludzi umrze, to lepiej będzie, będzie nas mniej.

Żeby tylko obcy umierali a nie swoi, prawda?
  

avatar użytkownika
,

Trudno oszacować to ryzyko nie będąc specjalistą. Nie jesteś specjalistą, prawda?  

,

Ale nie przeszkadza Ci, jeśli umrą jacyś obcy ludzie zarażeni podczas targów?
Czy jednak wolałbyś, żeby nie umierali?
  

avatar użytkownika
,

Wywlekanie jednego aspektu sprawy bez osadzenia go w kontekście to ordynarna manipulacja - daruj sobie taką erystykę. Równie dobrze można zapytać czy chcesz aby ludzie tracili swoje biznesy i pracę, czy też wolałbyś aby nie tracili. Ruch samochodowy również niesie ze sobą ryzyko. Wolałbyś aby ludzie nie ginęli w wypadkach? Zaproponuj zakaz poruszania się pojazdami...  

,

Bez targów można prowadzić biznes.
Po zarażeniu przez przypadkową osobę, podczas imprezy na której nikt nie będzie zwracał uwagi na obostrzenia sanitarne, można stracić coś więcej niż biznes.
  

avatar użytkownika
,

Bez samochodu też można prowadzić biznes. Po śmiertelnym wypadku się nie da.  

,

Jak rozumiem masz foliową czapeczkę cały czas na właściwym miejscu.  

avatar użytkownika
,

Masz rację - fale radiowe też szkodzą. Zapostuluj wyłączenie radia i telefonii.  

,

I dlatego nosisz tę czapeczkę foliową?  

avatar użytkownika
,

Pamiętaj o zamknięciu kąpielisk - notuje się tam sporo utonięć podczas wakacji. Chyba lepiej, żeby nie tonęli, prawda?  

,

A jakby im dać takie czapeczki foliowe...?  

avatar użytkownika
,

Dlaczego nie zaproponujesz wyposażenia w czapeczki uczestników targów? Są gorsi od amatorów kąpielisk?  

,

Ale na czyj koszt?  

avatar użytkownika
,

No... chyba na Twój skoro byłaby to Twoja inicjatywa?  

,

I wykrakałem o kosztach. Szczepionka ma być płatna.
Ciekawe wg jakiego kursu.
  

avatar użytkownika
,

No to teraz zapostulujesz chyba żeby wprowadzić zakaz wychodzenia z domów, bo program szczepień najpewniej utknie w martwym punkcie?  

,

Czytałem, że jakiś festiwal zrobił droższe bilety dla niezaszczepionych.
Znaczy się, tfu, dał zaszczepionym rabat.

Z kolei na TT ktoś napisał, że potrzeba wyjazdu na rodzinne wakacje, skłoniła zawziętego foliarza do zaszczepienia całej rodziny - kraj planowanych wakacji przyjmuje tylko zaszczepionych.
  

avatar użytkownika
,

Czyli jednak można?  

,

Ale można co?

Zmusić ludzi do normalności?
  

avatar użytkownika
,

Poprawa bezpieczeństwa imprez masowych poprzez zwiększenie proporcji zaszczepionych uczestników to "zmuszanie do normalności"?  

,

To segregacja i apartheid.  

avatar użytkownika
,

Nie większa niż obowiązek umycia się przed wejściem do basenu.  

,

Może poleć eksperta?  

avatar użytkownika
,

Pewne sprawy można zrozumieć i opanować bez udziału ekspertów. Mycie się jest jedną z nich.  

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764