logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie organizatora targów Remadays Warsaw 2021

   05.11.2020, przeczytano 579 razy
ilustracja

Szanowni Zwiedzający i Wystawcy Targów RemaDays Warsaw,


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-organizatora-targow-remadays-warsaw-2021,389072,artykul.html

Z ogromną uwagą obserwujemy i monitorujemy sytuację epidemiczną, która ma miejsce w kraju i Europie. Widzimy, że każdy kolejny dzień przynosi dodatkowe wzrosty zakażeń na COVID-19, a wprowadzone obostrzenia jeszcze nie przynoszą spodziewanych efektów. Widzimy oraz mamy świadomość, że planowanie działań biznesowych w obecnej sytuacji jest trudne do oszacowania.

Pragniemy poinformować, że do targów RemaDays pozostały jeszcze 3 miesiące. To bardzo dużo czasu, dlatego głęboko wierzymy, że obecne trudności i ograniczenia, mające na celu poprawienie sytuacji, są tymczasowe i w lutym będzie możliwość przeprowadzenia bezpiecznej imprezy. Dlatego w pełnym zaangażowaniu i z najwyższą starannością przygotowujemy się do organizacji targów.

Warto dodać, że jako odpowiedzialny organizator traktujemy temat bezpieczeństwa jako priorytetowy, stosując najwyższe standardy w zakresie jego zapewnienia. Przez cały czas jesteśmy w kontakcie z odpowiednimi instytucjami i wprowadzamy wszystkie niezbędne zalecenia, aby wszyscy Goście mogli czuć się bezpiecznie. Obecnie uczestnictwo w targach potwierdziło już 225 wystawców, a liczba ta sukcesywnie rośnie. Otrzymujemy również zapytania o stoiska, dlatego są podstawy, by liczyć na to, że jak co roku wydarzenie będzie mogło przynosić efekty biznesowe dla wszystkich jego uczestników.

Cierpliwie obserwujmy sytuację na rynku z nadzieją na pozytywne rozstrzygnięcia w najbliższym czasie. Będziemy Was informować na bieżąco o dalszych przygotowaniach do targów, jak i o postępach.

Pozdrawiamy,

Zespół RemaDays

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo
Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764